Hele vervelende krampen in buik, benen en liezen :(

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door sadieraven, 19 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Hoi meiden!

Gister heb ik positief getest op mijn NOD en heb vanmiddag een afspraak voor de dokter om een verwijzing te krijgen naar het ziekenhuis..

Nu heb ik sinds gistermiddag ongeveer steeds van die vervelende krampen in onderbuik, liezen en bovenbenen...
    Kon vannacht zelfs niet meer slapen van het nare gevoel in me been!!

Kent iemand dit?? :(

2. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Ik ken ze, onwijs pijnlijk en heel vervelend. Maar ik heb het idee dat het er gewoon bijhoort. Zeker dat in je benen is zo'n vreemde plek, maar zeker niet abnormaal hoor.

3. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    allereerst gefeliciteerd!

ja hoor, ik herken het. ik had al een paar dagen nadat ik mijn ei had gehad, steeds buikpijn. krampen vooral.
    en ik heb inderdaad ook veel pijn gehad op 1 plek in mijn buik wat heel erg doortrok naar mijn bovenbeen.
    nu heb ik daar nog steeds wel last van.
    bij mij is het een band die niet helemaal goed doorbloed is, en die dus pijnklachten geeft.

al vrij snel na de innesteling begint je baarmoeder te groeien.
    en als je een gevoelige baarmoeder hebt zoals ik, dan verneem je dat.

succes!

4. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Hey meiden,

@roeska dankjewel!! :D

Wat naar is dat toch he? Vorige zwangerschap niks gemerkt dus daarom vind ik het echt erg opvallen natuurlijk :(

Ik ga ook vragen aan de dokter om mijn hart na te laten kijken in het zh. Ik heb steeds vaker dooie vingers, die steken, wit worden en daarna paars/zwart en ook bij me tenen :| Nu heb ik de laatste tijd ook meer last op mijn borst en steken erin.. Voel me er erg onzeker door vooral omdat mijn familie hartklachten heeft en de meeste ook aan een hart aanval/infarct zijn gestorven.
    In mijn verleden heel veel medicijnen gebruikt, trombose gehad, chemo's en van alles nog wat...
    Ben eigenlijk een beetje bang dat ik last van dicht geslipte aders begin te krijgen :(

5. Cara

Cara Actief lid

19 jul 2012
    214
    0
    0
    Finishing operator@Pfizer
    Niel
    Oei meid, precies al veel meegemaakt :(
    Laat je maar eens goed onderzoeken, dan ben je gerust he.
    Probeer toch maar van je zwangerschap te genieten, dikke proficiat trouwens!!
    Veel liefs xx

6. joanietje

joanietje Lid

30 jan 2013
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames, ik heb gisteren en eergisteren 2x een licht positieve test gehad. Begin nu misselijk te worden m'n borsten blijven gevoelig. Ik heb n ijzerslak in m'n mond en inderdaad ik heb ook de menstruatiepijn achtige klachten. Weet niet precies wanneer mijn nod was. Onregelmatige cyclus. Maar zit nu 2 dagen over m'n langste cyclus dus ben erg benieuwd of die blijft plakken

7. joanietje

joanietje Lid

30 jan 2013
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die ijzerslak moet natuurlijk ijzersmaak zijn. N slak in m'n mond..gadverdarrie

8. Sabine1991

Sabine1991 Niet meer actief

Ken het! Had in begin ook last van,liezen en soort van zenuwpijn in mijn been, heel irritant! Gaat wel weer over :)

9. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @sadieraven nou ik ben niet zwanger, tenminste ik moet nog 2 dagen op m'n NOD wachten maar ik heb dit gevoel ook!! Maar ik denk idd dat t bandenpijn is!!! En is heel normaal!! Veel vrouwen die zwanger zijn hebben dit als ze zwanger zijn dus ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken meis!! Ik voel heel vaak dingen maar heb helaas ook PMS dus jah ik vertrouw m'n lichaam dus niet echt meer, zo vaak dat ik dacht dat ik zwanger was maar toch kwam die ongi weer!! Ik wacht nog geduldig af tot na m'n NOD en als m'n ongi uitblijft ga ik weer testen!! Op 8 en 10dpo helaas negatief getest dus jah kan nog alle kanten op....
    Geniet lekker van je zwangerschap meis!!! ;)

10. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar op het moment. Normaal pas buikkrampen en lage rugpijn op de dag dat ik ongi wordt, maar nu echt al 2 dagen voor NOD al steken links en rechts, krampen in baarmoeder, rommelende darmen en steken in m'n liezen. Kan af en toe echt pijn doen en soms is't ook weer een paar uur weg.

Deel Deze Pagina