Hoi Dames, ik heb sinds ik gestart ben met clomid een lf van 12/13 dagen. Mijn temp is steeds vrij gelijkmatig (muv kaartje rond de carnaval, vast de alcohol geweest toen ), stijgt in stapjes en kukelt dan ineens naar beneden of niet. Deze keer heb ik een raar kaartje. Ik meot even zeggen dat de temperaturen van vorige week maandag en dinsdag niet kloppen, want toen ben ik het vergeten. Maar wat ik ook invul, FF geeft mijn ei minimaal op maandag en niet op zondag. Dinsdag kan eigenlijk ook niet. Dan heb ik op 3 dpo een grote dip en daarna een stijging en sinds een paar dagen gaat hij weer naar beneden met vandaag als echt dieptepunt. Naar mijn idee veel te vroeg om de menstruatie aan te kondigen, maar echt geruststellend ziet het er ook niet uit. Zo'n korte lf had ik alleen toen ik zelf nog een cyclus had en geen supplementen slikte, nu altijd netjes 12 of 13. Nou ja, hebben jullie enig idee wat dit maffe kaartje zou kunnen betekenen? Lagere progestron, toch innesteling of wellicht 2 innesteling ( ik heb vaak meerdere eitjes met clomid), of iets anders? Link is best handig haha 38ff41 Ovulation charts on FertilityFriend.com
Hoi, een innesteling kan ook later dan de 7e dag plaatsvinden. Dus het kan natuurlijk heel goed dat die daling van nu een innesteling is en dat je temperatuur in de eerste dagen wat schommelde. Een paar dagen terug las ik hier dat een daling tussen d 2 en 6 dpo niks betekend, maar daarna zou het dus juist een innesteling kunnen zijn. Ik dacht dat dat tot en met de 10e dag kon, maar dat weet ik niet zeker. Ik hoop voor je dat die daling goed nieuws is!
Een innesteling kan heel snel zijn en ook laat, dat klopt. Ik ken er die echt op dag 3 of 4 al een innesteling hadden (wonderlijk dat wel), dus dat het op dag 2 tot 6 niets betekent hoeft niet waar te zijn. Maar bij mij denk ik het inderdaad wel. (tenzij ik wel zwanger blijk van een tweeling dan Maar dat zal wel niet. Ik hoop in ieder geval dat je gelijk hebt
@babke ik vind dat het een innesteling moet zijn, is nu wel eens tijd Maar ff serieus die dipjes, ik weet t niet hoor of het niks of mogelijk wat betekend. Bij Ukkie had ik een dipje op 4 dpo, maar ja misschien was er ook wel een dipje als daarna gewoon een nieuwe ronde was begonnen. Ik gooi deze ronde de meter maar weer in de kast zodra t kruis er staat. Ik heb de laatste tijd de mooiste kaartjes voor bij zien komen die op niets uitliepen. Ben benieuwd wat je temp morgen doet, obv van je andere grafiekjes durf ik er ook geen voorspelling op te doen. Ik hoop voor je dat ie weer omhoog schiet!
Precies Bouwjaar. Je verwoord precies hoe ik het ook voel. Ik durf er niks meer over te denken. Ik vind het ook tijd worden haha. En ik verwacht niks eigenlijk. We mogen trouwens 3 juni terug naar de gyn en horen dan wanneer we starten met iui. Vermoedelijk nog 1 ronde voor de zomerstop Ben wel blij dat als het nu en volgende maand niks wordt we een stapje verder mogen.
ik had in mijn vorige cyclus ook 2 temperatuurdippen. 4 dpo en 8 dpo. Helaas ben ik ongesteld geworden.
Je mooie kaartjes leverden niets op, dus ik hoop dat dit mindere kaartje juist goeds betekent voor je! Verder zou ik het niet weten...
Het is sowieso een mooie dip geworden die ik normaal nooit heb. Dus of ik nu ongesteld word of niet er is iets gaande. De enige keer eerder dat ik een dip had, heeft er ook iets gezeten. Ik ben benieuwd.
Ow jaaaaa hij stijgt weer! De eerste dip komt door het gele lichaampje... dat zegt niets maar die tweede is bijzonder hoop ik
@babke Nou omhoog is iig mooi, ook al hoeft t niets te zeggen. Beter dan omlaag. Nou spannend weer (bah). Hier legde iemand wat uit over dat gele lichaam: http://www.zwangerschapspagina.nl/temperatuurkaartjes/433749-temp-dip-tussen-2-6-dpo-tussen-7-11-dpo-uitgelegd.html
Bedankt, ik heb even gelezen en een vraag gesteld. Of ik het goed begrijp dat dat alleen kan bij een bevruchte cel of dat dat altijd kan. Ik heb wel vaker dipjes aan het begin gehad. Snap ik die eindelijk ook.
Ja hoor gaat wel. Durf nergens meer op te hopen na alle teleurstellingen die geweest zijn. MIjn kaartje is vaak mooi geweest, en ook zit er wel iets. Het moet wel blijven zitten. De enige keer dat ik een dip had, werd het een vmk. Ik ben dus wel nog wat sceptisch. Het wordt sowieso weer janken haha. Als het niet lukt, maar ik denk ook als het eindelijk wel lukt.
Ik begrijp je heel goed. Ook al ben ik (zijn wij) minder lang bezig, toch is elke ongesteldheid steeds meer een teleurstelling. Maar het is goed om sceptisch te zijn, des te meer kun je ervan genieten wanneer het wel echt zo blijkt te zijn en blijft zitten. Ik blijf het elke keer maar zo bekijken: ik ben een keer zwanger geweest, het was kort maar het was iets, dus het kan wel. Ik hoop heel hard met je mee dat je deze keer zwanger bent geworden en dat het blijft zitten. Wanneer ga je testen? Of wacht je af of je echt niet ongesteld word?
Ik had er ook een op dag 4 toen ik zwanger was Nou, ik hoop dat je zwanger bent van een tweeling.. je temp is weer mooi gestegen
Haha, nou eentje vind ik op zich wel prima hoor, al is een tweeling natuurlijk van harte welkom, maar als ik mag kiezen, dan toch maar eentje tegelijk
Zoals gewoonlijk maak ik het eerst nog spannender. Slopend hoor, dit. Als hij morgen 37 of hoger is ga ik testen. 38ff41 Fertility Charts
Ik kwam even gluren. Mwaa spannend hoor, kaartje lijkt anders dan anders. MAAR even relativeren: op cd 11 heb je wel vaker op 37.1 gezeten. Nou wel goed slapen vannacht anders is je temp misschien "onterecht hoog". Ik kom morgen weer even gluren, duim voor je!
Hij zou vandaag al onterecht kunnen zijn. Ben om 4u nog wezen plassen dus houd een hele grote slag om de arm