probiotica

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door limo, 19 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limo

limo Actief lid

17 mei 2013
    155
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iemand hier ervaring met een probiotica geven? Mijn dochtertje blijft kwakkelen.

Ik zag net orthiflor junior

iemand ervaring?

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Abc dolphilus van solgar heb ik goede ervaringen mee

3. limo

limo Actief lid

17 mei 2013
    155
    0
    0
    NULL
    NULL
    kun je dat ook door de vla/yoghurt mengen? ze wil namelijk zo niets opdrinken of eten.

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik doe t inderdaad door de yoghurt, is gewoon poeder..

5. limo

limo Actief lid

17 mei 2013
    155
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn dochter is nu erg verkouden, al tijden hangerig, en volgens mij ook last van darmkrampen ze wrijft telkens over d'r buikje. Zou het voor dit helpen?

6. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Geen ervaring mee. Wel met de echinea force druppels van dr. vogel. Die geef ik als onderhoudskuur zeg maar. Twee keer per dag tien druppels door het drinken. Anders wil ze het niet hebben. Ik doe dit overigens ook als ze het niet ziet, want anders wil ze het ook niet :D Werkt hier prima.

7. limo

limo Actief lid

17 mei 2013
    155
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja echinaforce druppels en tabletjes heb ik ook. Maar als ik ze door het drinken doe drinkt ze het echt niet op. Ook de tabletjes wil ze niet.

8. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Ook niet als je ze onzichtbaar in een pakje drinken stopt?

Ik heb pakjes in huis, omdat wij zelf amper frisdrank of limonade drinken en grote pakken te lang open blijven staan. Het is wat omslachtig maar ik doe het als volgt en altijd als dochter er niet bij is:

pakje met het rietje dus open prikken
    met een injectiespuitje de druppels erin. Ik trek het spuitje uit elkaar, waardoor het gedeelte waar iets in kan op het pakje gezet kan worden. Daar druppel ik dan die tien druppels in en met het andere gedeelte duw ik dat aan. Nu is dat dermate weinig dat het wat blijft hangen, dus trek ik de spuit weer wat terug, zodat de limonade (of chocolademelk) wat terugloopt en dat spuit ik terug. Voorzichtig schudden en ze proeven er niets van. Bijna zeker, want mijn dochter is een pietlut en proeft echt ALLES als het niet klopt.

Omschrijving is eigenlijk langer dan de handeling zelf :)

Tabletjes verpulveren en door de vanille vla doen? Of door de yoghurt met wat honing?

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Proberen kan altijd, krijgt ze extra vitaminen? Dat zou ik wel doen...

10. limo

limo Actief lid

17 mei 2013
    155
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ze krijg kauwvitamines. die wil ze wel

Deel Deze Pagina