Goedenmiddag . Wellicht zijn hier dames met ervaring. Wij willen binnenkort nieuw laminaat in de woonkamer. Het vorige laminaat hebben we zelf gelegd (met hulp) maar nu 1,5 jaar later is duidelijk te zien dat 1 de kwaliteit niet super was en 2 dat het niet echt mooi gelegd is. We hebben dus besloten dat we voor kwaliteit beter laminaat willen gaan (hoeft niet het duurste van het duurste te zijn maar moet toch wel 5jaar mooi blijven) en dat we het willen laten leggen, en dan ook meteen plinten etc. Heeft iemand een goede tip waar/door wie we dit het beste kunnen laten doen? Ervaring met laminaat laten leggen iemand? (we willen dus geen laminaat van de Praxis en het dan laten leggen door een leg bedrijf, maar het liefste ergens waar we de vloer kunnen kopen en door hun ook kunnen laten leggen). Alvast bedankt
Kijk eens bij vloer-het-zelf. Volgens mij hebben die ook wel een website. Moet je maar even googlen. Vrienden hebben hun laminaat daar gekocht en ook laten leggen en zijn zeer tevreden!
Is er ook iemand die een bepaalde soort laminaat aanbeveelt? Wij gaan er boven op de slaapkamers leggen, maar geen idee welke we moeten nemen. Mijn vriend vindt quickstep veel te duur...
Tsja, wij hebben toen eens rondgevraagd en er werd al snel 1000 euro voor het leggen gevraagd. Hebben het toen dus toch maar zelf gedaan met behulp van een kennis die het goed kan...
wij hebben bij eurovloeren gekocht; volgende week wordt t gelegd dus kan t je dan pas vertellen. ze hebben echt allerlei soorten vloeren laminaat/parket/kurk...in allerlei kleuren en maten...en ook bijpassende plinten bij alles
ik werk zelf bij kwantum, kwantum huurt een bedrijf in die laminaat e.d bij mensen laat leggen. Vaker is er ook wel eens een reclame van gratis leggen! Misschien eens een optie om eens te kijken. En tja de laminaat wat we hebben zijn in verschillende prijsklassen.
Maar hoeveel moeten anderen voor het leggen betalen dan? Ben wel benieuwd of onze winkel nou gewoon zo belachelijk veel vroeg...
wij leggen het altijd zelf we hadden een vloer van merk pergo super kwaliteit en ook goed te leggen hier zit het er super strak in we hebben geen bedrijf er voor nodig dus sorry kan je er ook niet aan helpen
kliklaminaat KAN je eigenlijk niet verkeerd leggen als je maar wel een beetje duurdere kwaliteit neem, goede blokjes aan de zijkant doet e.d. is zo makkelijk, ik heb heel ons huis in mijn eentje gelegd, heb ik zelfs mijn man niet voor nodig..
Ligt ook een beetje aan je woning. Wij hebben een woning die schuin afloopt waardoor de laminaat dus ook schuin moest worden afgesneden (in de lengte). Dat was een lastige klus waar mijn man en die kennis heel lang mee bezig zijn geweest. Ook de stukken langs de verwarmingspoten heen waren lastig. En misschien ben jij wel gewoon heel handig
nou je moet in spiegelbeeld denken, dat gaat een paar keer fout en dan heb je hem in 1 keer door, en je kan laminaat gewoon snijden he, de radiators heb ik dan weer niet (scheelt weer hihi want die zijn wat lastiger) gewoon goed uitmeten en tekenen en niet te gehaast willen doen.. Het enige probleem wat ik hier had zijn houten ondervloeren die ongelijk zijn, dat was dan wel weer lastig.. Ja aan de andere kant als je het kan betalen why not? ik vind 1000 euro echt veel geld en zou ik liever ergens anders aan besteden.. Maar je hebt ook gelijk dat ik wel handig ben, ik heb ook onze eigen muren gestructuurd, alleen leidingswerk en elektrawerk daar waag ik me niet aan...
hihi grapjasje ik mag zo mijn eigen huis gaan leggen (125 m2) ik zie er nu al tegenop qua tijd (met twee kindjes en gaat niet echt lekker qua ziekzijn de laatste tijd) Kan je trouwens niet eens kijken naar een poolse of beunhaas ofzo, dat scheelt wel hoop geld!! (bedacht ik me net ineens)
Misschien kan je het eens neerzetten op werkspot. Weet zeker dat er wel bedrijven zijn die reageren voor een prijs onder de 1000 euro!
weet niet waar je vandaan komt maar mijn vriend legt ook laminaat en die is echt puntje precies hij werkt ook al meubelmaker en scheepsinterieur
bedankt voor je berichtje Even op de anwb gekeken en we wonen 96 km bij jullie vandaan . Het "vervelende" met particulier vind ik alleen dat je geen verzekering hebt, voor het geval het toch fout gaat of er na een halfjaar dingen optreden ter gevolgen van slecht leggen...