ik heb een manier gevonden hoe je kan afvallen zonder dat je veel geld kwijt bent aan shakes enz gewoon fitnessen op je xbox360 hahaha ik heb van de week fitness spel gehaald en je verbrand echt calorieén en je valt af ook
met kinect bedoel je? ja dat is echt ideaal! maar niet alleen fitnes hoor ook de disney spellen ga je van zweten haha
Ik moet mijn kinnect ook maar eens weer aansluiten. Ik vind kinnect adventures leuk te om te doen! Met het fitness spel heb ik alleen maar ruzie, haha.
Minder eten is ook gratis Je bespaart ook nog eens op je boodschappenkosten (ben niet zo sportief hahaha)
minder eten betekend niet perse afvallen eigenlijk, ik moest juist MEER eten om af te gaan vallen Maar wandelen kost ook geen geld. Maar ik ben wel een voorstander van dit soort spelletjes hoor, zijn keileuk en je beweegt zonder dat je het echt merkt.
Haha goed om te lezen. Vind alleen xbox of wii best duur, zou hem verder niet gebruiken voor spellen, beetje zonde van het geld dan...
Ja ook hier zo iemand die dat ding perse moest hebben SCHAAM en nu ligt hij te verstoffen in de kast en doe ik er niets mee. Dood zonde natuurlijk. Persoonlijk ben ik meer van de oefeningen en zo thuis ... kost ook niets en kan meteen starten als ik wil. Er zijn zoveel manieren om met weinig middelen af te vallen. Dit vind ik een te dure ...
bewuster eten was misschien een betere woordkeuze geweest wandelen ben ik ook net mee begonnen, vind het heerlijk om 's avonds wanneer het iets afkoelt, nog even te gaan wandelen. helaas is mijn woonkamer niet zo groot, dus een xbox of iets in die richting wordt dan al lastig
Ik wil een kinect Xbox is er al maar tot nu toe was ik t niet eens met de prijs.. Maargoed,,, val je ècht af?