Omg!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Tese, 18 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

Vandaag word het hier (ijsselstein) 33 graden en morgen 36(!!) graden. Heb al 4 dagen buikgriep en heb het idee dat het door de warmte niet over wil gaan. Nu heeft tess vanacht ook alles ondergespuugd en gepoept. Gaat lekker.
    Ik ga zo toch even snel naar de action om een groter zwembad te halen want ik weet niet hoe we het weekend anders doorkomen haha. Wil zelf ook met mn kont erin.

2. linde90

linde90 Niet meer actief

naar he met dat warme weer ziek zijn. heb net ook 2 dagen met buikgriep op bed gelegen. Hier gelukkig wel weer over.

Ik zou wel oppassen met je zieke kindje in een badje te zetten als ze al aan de diarree is....

3. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Ja t word flink warm, ik heb ontzettende lastvan misselijkheid door mijn zwangerschap dus heb het zelfde probleem.. hier vanmiddag op het zwembad in.

p.s. woon vlak bij jou haha

4. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Hier in Marmaris/Turkije is het 40° en in de avond 30° hmmmm heerlijk zwemmen!!!

5. Tese

Tese Niet meer actief

Ook ijsselstein?

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik zou juist lekker binnen gaan zitten als je niet lekker bent.

7. linde90

linde90 Niet meer actief

Inderdaad helemaal mee eens.
    Ik ben onder de ventilator blijven liggen/hangen en zo veel als mogelijk was gedronken en knapte wel redelijk snel op.
    Maar eventjes buiten geweest en mijn maag en mijn hoofd vonden het niet prettig die warmte

8. Tese

Tese Niet meer actief

Nu is het binnen en beneden vooral nog wel te doen. Het is nu 26 graden binnen. Maar straks is dat geen pretje meer. Het zijn sowieso van die dagen dat ik me geen raad weet. Ik kan slecht tegen van die benauwde hitte. In spanje ofzo is dat toch altijd anders ondanks dat je dezelfde temperaturen hebt. Zal wel door de luchtvochtigheid komen ofzo.

9. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Oooh babah het word denk ik morgen heel de dag binnen zitten!!

10. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Nee vianen :)

11. linde90

linde90 Niet meer actief

gordijnen dichthouden, ventilator aanzetten ,
    Dan blijft het beter dan buiten

12. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Niet te veel doen!! Lekker op de bank en in de avond naar buiten! Ik ga zo wel een groot zwembad kopen, straks mooi met zn 3tjes in liggen :D... Drankje erbij! Zo komen wij t weekend wel door!!

13. Belle1981

Belle1981 Bekend lid

5 jun 2011
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou in geval van ziek zijn echt lekker binnen blijven. Ik vind het wel stoer van je dat je ondanks een buikgriep even naar de action wilt gaan. Kun je wel op je benen staan meid? sterkte. Enja, het wordt heeeeeeeeeeeeeeeeeeet..... de tuin in maar met veel water om te spelen en te drinken (maar wij zijn niet ziek...)

14. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Heerlijk deze temperaturen, werd tijd !

Alhoewel het niet lekker is als je niet lekker bent, beterschap !

15. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Nou hier in Limboland word het helemaal snikheet.. Bahbah vind er niks aan.. Ben blij als het allemaal wat minder is.. Jesse kan er ook niet goed tegen.. Beetje aan de dunne.. En slecht slapen :(

16. Tese

Tese Niet meer actief

Gelukkig voel ik me al wat beter en heb inmiddels een zwembad gehaald. Even afkloppen maar met mn dochter lijkt het ook wat beter te gaan.

17. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Ben ik toch blij dat ik niet thuis ben in IJsselstein, moet er niet aandenken om met dit warme weer op onze postzegel te zitten bakken.

18. tulip

tulip Niet meer actief

heeeeeeeel veeeeeel drinken, vooral voor je kleintje.

19. libelle85

libelle85 Actief lid

23 jul 2012
    140
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben ook al de hele dag binnen... normaal houd ik echt van de zon en lig ik te bakken!
    Maar met 39 weken zwangerschap is dat geen goede combi!!!!!!

20. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Lekker naar de Put :D, ik was er zojuist nog.

Deel Deze Pagina