Ovu-test positief, hoe lang door blijven klussen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Whisper, 31 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whisper

    Whisper Lid

    27 jul 2008
    70
    0
    0
    Hallo allemaal,

    Er zijn inmiddels zoveel topics over ovu-testen dat ik door de bomen het bos niet meer zien. Daarom ben ik zo vrij geweest om even een nieuw topic te starten.

    Zoals ik in het onderwerp al aangeef zou ik graag willen weten hoe lang je door moet 'klussen' na een positieve ovu-test. Na vier dagen negatief getest te hebben had ik vanavond om half zes een positieve ovu-test. Het teststreepje was donkerder dan het controlestreepje (zie m'n fotoalbum). In de gebruiksaanwijzing staat dat ik nu binnen 24 tot 48 mijn eisprong zal hebben. Betekent dit dat ik vandaag en morgen moet 'klussen' of denken jullie dat we nog langer door moeten gaan? En is het belangrijk om nu nog door te gaan met testen? Ik merkte overigens aan m'n slijm ook al dat het er aan zit te komen.

    Ik hoop spoedig reacties te mogen ontvangen, zodat ik er nog wat aan heb voor m'n eisprong.

    Alvast bedankt!
     
  2. bamjolan

    bamjolan VIP lid

    7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik zou dan vandaag en overmorgen klussen, als de zin er is.
    Beter, al heb je ook geklust nog voor deze posi test?
    Want wanneer die springt, weet je niet precies.
     
  3. Whisper

    Whisper Lid

    27 jul 2008
    70
    0
    0
    nee, deze week hebben we verder nog niet geklust. Dus vanavond (vannacht) en overmorgen? Is die van overmorgen dan niet te laat?
     
  4. Caro31

    Caro31 Fanatiek lid

    11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Voor de zekerheid zou ik dan vannacht, morgen en als jullie nog zin hebben ;) , overmorgen ook nog. Zo is het bij ons gegaan en was zwanger!
     
  5. mamamandy

    mamamandy Actief lid

    27 aug 2008
    250
    0
    0
    kerkrade
    hallo wilde ook even melden dat ik net de eerste ovulatie test heb gedaan en is positief
    dus nu binnen 48 ben ik erg vruchtbaar!
    vanavond word het dus klussen :D :oops: en morge ook
     

Deel Deze Pagina