Help! Test blijft roze, zwanger of niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Arwen1978, 20 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. makey

    makey Fanatiek lid

    16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    Heb heel veel op deze site gelezen dat romed onbetrouwbaar is
    bij romed testen moet de test streep toch net zo donker zijn? (schijnen vaak vals positief te geven)
    anders is de test negatief als hij inet net zo donker is
     
  2. Arwen1978

    Arwen1978 Lid

    20 aug 2008
    10
    0
    0
    Vanmorgen de laatste romed midstream geprobeerd en weer helemaal roze gebleven! Daar schiet ik helemaal niks mee op dus... $#@% testen!
    Daarna naar de apotheek gereden voor de digitale Clear Blue, maar die hadden ze niet. Een eigen merk meegenomen en daar zie ik wel een vaag lijntje op, maar zo onduidelijk dat ik hier ook geen conclusie aan durf te verbinden.
    Morgen krijg ik een echo omdat ik zo'n rare, lichte bloeding heb gehad en daarna een gevoelige onderbuik heb gehouden, dus ik neem aan dat ze dan wel moeten kunnen zien of ik zwanger ben of niet? En zo ja, of het op de goede plaats zit...

    @ Makey: Nee, eigenlijk niet...
     
  3. FutureMommy

    18 aug 2008
    87
    0
    0
    Heb je je ochtendurine nog? Ga anders langs de kruitvat 2 voor 5 euro die zijn best gevoelig. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid!
     
  4. Annemarie21

    Annemarie21 Actief lid

    27 jun 2008
    395
    0
    0
    Verzorgende
    Winkel
    Arwen misschien moet je het opvangen in een schoon en droog bakje (je urine)en dan het test staafje er in hangen
     
  5. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Of je gaat een CB halen bij een winkel in je buurt. Dan heb je meteen duidelijkheid als het goed is... Succes.
     
  6. Snoopy1983

    Snoopy1983 VIP lid

    11 feb 2008
    9.512
    4.709
    113
    Vrouw
    Als ik naar de eerste 2 testen kijk zeg ik ook zwanger hoor!
    Ik hoef niet eens op een foto te klikken.
    Ik zou idd bij de kruidvat nog een test proberen of een digitale clearblue!
    Suc6!
     
  7. Deurtje

    Deurtje Fanatiek lid

    8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Dit heb ik idd ook vaker gehoord.. zou nog even een ander merk test doen als ik jou was.
     
  8. tammy77

    tammy77 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    neem je testen morgen gewoon ff mee naar de gyn,als je voor je echo gaat.
    laat ze ff aan hem/haar zien.
    misschien mag je dan bloed laten prikken.

    als ik naar je testen kijk,zeg ik ook zwanger hoor.

    suc6 morgen.
     
  9. Anders moet je Romed bellen om het te vragen.. maar wat eerder wordt gezegd, bij Romed moet de lijn even dik en donker zijn. Anders is ie negatief.

    Google maar eens op Romed testen of zoek hier op de site.. je zal veel onderwerpen vinden over de onbetrouwbaarheid. Vaak gaat het over de dipstick maar ik neem aan dat dat toch hetzelfde is als de luxere test maar bij zo'n luxere zit er dan zo'n ding omheen..
    Suc6 ik zou ook een andere test nemen!
     
  10. Dreamer83

    Dreamer83 VIP lid

    16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    En?
    Al een nieuwe test gedaan die wel duidelijkheid geeft?
    Ik ben aan het duimen voor je :D
     
  11. Arwen1978

    Arwen1978 Lid

    20 aug 2008
    10
    0
    0
    Hé wat leuk dat je aan me denkt! Tja, die test van de apotheek van gisteren gaf wel een tweede streep. Ik zag hem al wel snel, maar twijfelde toch, en na een half uur keek ik nog eens en zag ik hem wel redelijk goed. Maar ja, toen weer twijfelen of dat nog wel 'telt' na meer dan tien minuten, hoewel ik vanaf het begin dacht iets te zien... Ik heb dit merk nog nooit gedaan, maar hij lijkt erg veel op die van trekpleister of de duurdere van kruidvat, twee vensters en blauwe streepjes. En kan me niet herinneren daar ooit vals positief mee te hebben getest.

    O, en wat wel interessant was, ik heb op de website peeonastick.com gelezen dat een valse positieve test vanwege te veel urine IMPOSSIBLE was. Dat kan dus in elk geval niet de reden zijn van wat toch echt op een tweede streepje lijkt op de romed testen. Inmiddels is het roze wat weggetrokken en is de streep daarop vrij duidelijk, maar goed, dan komen we weer bij de vraag of die testen betrouwbaar zijn... (en ook deze mag je niet te laat aflezen natuurlijk)

    Verder blijf ik kramperig van onderen en heb ik behoorlijk last van mijn bekken, vooral na lang zitten of zo, iets wat altijd hormonaal is bij mij (Ik had het voorheen rond de eerste dag van mijn menstruatie, hoewel nu al vrij lang niet meer).

    Ik heb in elk geval besloten vandaag geen test meer te doen vanwege de echo die ik straks om twee uur krijg. Ben erg zenuwachtig hoor! Maar ik hoop dan iets meer te weten, ook als ik niet zwanger blijk te zijn, waar die buikpijn vandaan komt.
    Ik laat de uitslag weten!
     
  12. knorretje21

    knorretje21 VIP lid

    1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    spanend klinkt vrij positief :) benieiuwd vanmiddag zal voor je duimen :)
     
  13. Ellenk

    Ellenk VIP lid

    Succes meis, ik hoop dat je nu wat meer duidelijkheid krijgt!
     
  14. Deurtje

    Deurtje Fanatiek lid

    8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Spannend, maar ik vind het wel positief klinken allemaal!
    Succes!
     
  15. nanny

    nanny Fanatiek lid

    24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    succes vanmiddag!
     
  16. alice

    alice Fanatiek lid

    16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Succes!
     
  17. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Het is al 2uur geweest.. Spannend... Ben benieuwd meis! Laat je het ons weten?
     
  18. Ellenk

    Ellenk VIP lid

    Is ook benieuwd.............
     
  19. knorretje21

    knorretje21 VIP lid

    1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik ook /.....
     
  20. Annemiek1975

    Annemiek1975 Fanatiek lid

    3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Hier nog een nieuwschierige dame ;)

    Liefs Annemiek
     

Deel Deze Pagina