Help! Test blijft roze, zwanger of niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Arwen1978, 20 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly

    Lilly Fanatiek lid

    1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Arwen waar ben je?

    Toch geen slecht nieuws hoop ik?
    Het leek allemaal zo positief.....
    Ik blijf hier duimen!
     
  2. nanny

    nanny Fanatiek lid

    24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Nou ben nu ook wel benieuwd hoor!

    Groetjes Nanny.
     
  3. MelMel

    MelMel Fanatiek lid

    12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Arwen ik ben ook heel nieuwsgierig !
     
  4. LindaS

    LindaS VIP lid

    30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Nu ben ik ook nieuwsgierig! :)
     
  5. Arwen1978

    Arwen1978 Lid

    20 aug 2008
    10
    0
    0
    Hoi allemaal!

    Allereerst sorry dat ik nog nergens op gereageerd heb, ik ben nog een aantal keer op deze pagina geweest, maar kon mijn topic nooit meer terugvinden en heb nooit meer een mail gehad... duidelijk nog een newbie hier dus!

    De echo was pijnlijk vanwege een extreem volle blaas, want ze deden gewoon een uitwendige echo. Uitslag kreeg ik niet, was een enorme teleurstelling. Uiteindelijk kreeg ik afgelopen vrijdag van mijn huisarts te horen dat alles goed was, meer niet. Inmiddels had ik uiteraard alweer een test gedaan, een digitale dit keer, en die gaf "niet zwanger" aan.

    Op dit moment zit ik de volgende menstruatie vol spanning af te wachten. Vorige maand was mijn cyclus maar 22 dagen en daar zit ik nu al overheen. Sinds een week last van een heel hoge temp en alle andere kwaaltjes, maar die dacht ik eerder ook al te hebben.
    Maar toch net een kruidvattest gedaan met totaal niet geconcentreerde avondurine en... volgens mij staat er een tweede streepje?!?!
    Morgenochtend de tweede dan maar!
     
  6. Lilly

    Lilly Fanatiek lid

    1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Jeetje, nog geen echte duidelijkheid dus.

    Kon de arts geen bloedtest doe?

    Heb je een foto van de laatste test?
    ....ben niet nieuwsgierig hoor.... 8)
     
  7. MamaKitty

    MamaKitty VIP lid

    26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Romed testen zijn troep!
    Je moet eens weten wat ik in 6 jaa tijd gehoord en gelezen heb over die testen! De teststreep moet gelijk zijn aan de controlestreep is mij verteld, dus een vage lijn lijkt zwanger, maar is het dus niet.

    Wil je goedkope goede testen, kan ik je testen van sensitest aanraden via internet, heel goedkoop en goed.
    Of de kruidvat testen (2 voor 5 euro) perfect!
     

Deel Deze Pagina