Hallo meiden, Ik heb jullie hulp nodig. Vandaag heb ik een test gedaan, clear blue. De vorige keer dat ik die had gedaan zag ik een duidelijk recht streepje, wat niet zwanger is. Nu zag ik dat streepje ook weer (heel dik streepje), maar ik zag ook een heel miniscuul dun streepje van boven naar beneden. Is het voorgedrukt? Of ben ik nu echt zwanger? Bedankt!
Ik zou denken dat je zwanger bent, maar ik las in een ander topic dat cb volgens hen soms een streepje geeft zomaar. Het moet een breed streepje zijn (dus niet een heel dun streekpje). Linkerkant is wel altijd dikker bij cb. Ik testte met 3 weken positief met cb.
Ik wilde dus een foto maken, maar op de foto kan je niet zien dat er een streepje staat. Maar het streepje is van boven naar beneden echt heel dun, niet zo dik als het rechte streepje.. Ik zou zo nog proberen voor een foto, maar denk niet dat het lukt. Wat zou ik nu doen?
Ik slik trouwens de pil, dus ik heb vorige week gewoon een bloeding gehad. Het was alleen allemaal bruin en soms een klein beetje rood. Ik heb last van lekkende borsten en rare krampjes. Oh dit is zo spannend!
Anders miss even een andere test doen bijv van de kruidvat (2 voor 5,00) heb er zelf ook goeie ervaringen mee.
Dankjewel.. Ik heb net geprobeerd om een foto te maken, maar je ziet geen eens het horizontale lijntje.. dus dat heb geen nut Ik ga de dokter bellen, ook omdat ik wil weten van me borsten.
Ja misschien wel, zou wel fijn zijn ipv het weer zelf te moeten doen en in die zenuwen te zitten.. haha. Beetje raar tijdstip vindje niet dat ze niet bereikbaar zijn..
Ja ik ken het, steeds het testen en dan weer denken van zou het zo zijn of.......vreselijk die zenuwen.
Ja daar word ik nou echt een beetje gek van. Dan denk ik weer wat te voelen en ik heb ook nog nooit gehad dat me borsten lekken.. dan zou je toch denken, het streepje telt. Maar zo een vaag streepje.. geeft nog niet het goede antwoord
Heb hetzelfde gehad met een test van clear blue, er verscheen een verticaal lijntje wellicht dunner als de horizontale maar ik zag duidelijk een kruisje. Helaas was ik niet zwanger maar was het waarschijnlijk een indrooglijntje. Ik gebruik tegenwoordig als ik test die van de kruidvat 2 voor 5 euro, vind ik erg duidelijk. Succes
Dankjewel ook voor je antwoord Ik zou die test inderdaad nog kunnen halen en die proberen, maar iets houd me tegen. Misschien de teleurstelling.
@Appelflap87 Kijk even in mijn album, daar staat ook een test van cb met een smal streepje. Lijkt jou test hier op?