Ik zou ze gewoon gaan halen dan ben je wel uit de onzekerheid. Terleurstelling kan altijd gebeuren ook als je bij de dokter de uitslag krijgt van niet zwanger. Ik ga flink voor je duimen voor een posi test.
@Appelflap87 Ik weet verder ook niet wat het kan zijn, ikzelf heb vanmorgen getest die gaf negatief aan. Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt!
Okee, dankjewel. Ik bel over een half uur de dokter en dan hoor ik wel wat ik kan gaan doen.. Anders doe ik een kruidvat test van 2 voor 5 euro.
Ik zit er ook aan te denken om de huisarts te bellen, wordt een beetje gek van onzekerheid. Ik ben benieuwd wat er bij jou uitkomt succes
dank je, ik heb 2 dagen voordat ik ongie moest worden getest die gaf dus een lichte streep. daarna heb ik afgelopen donderdag getest en vandaag en die zijn allebei negatief
Oh spannend, en nog steeds overtijd dan? Heel veel succes, misschien voor jou ook fijn om de dokter dan te bellen inderdaad.
Voor jou is het dus ook spannend Kira. Ik hoop dat je ook positief nieuws krijgt. Ik duim voor jullie dus nog ff door
Nou ik heb gebeld.. Ik moet morgenochtend weer een test doen, als die weer licht positief is, dan moet ik langs de huisarts komen. Dus ik ben benieuwd.. ga zo dan maar de kruidvat testen halen.. Duimen jullie voor me?
Ik heb nu 2 testen gehaald van de kruidvat.. Ik denk dat ik er straks 1 doe en morgen.. of morgen 2. De dokter zei dat het het beste morgenochtend kan doen, maar ik weet niet of ik dat volhoud