Hoi meiden, Wat spannend hier zeg. Weet je wat stom is, toen ik zwanger raakte van de eerste zat ik ook steeds zo in de stress. Denk dat ik dat bij een tweede niet meer zo snel heb. Maar goed dat komt dan ook doordat je er al eentje hebt. Appelflap, ben erg nieuwsgierig naar de test. Heb zelf die van de kruidvat altijd gebruikt. Heb er wel 5 gedaan om te kijken of ik echt zwanger was toen. Succes
aah jammer zeg! Las even het topic door, spannend zeg! Maar hee, volgende keer beter! Ik ben nu 2 dagen overtijd, maar zit in mijn ontpil-periode.. Rare vraag misschien en hoop dat het even tussen jouw topic door mag... maar kun je eigenlijk in de maand(en) dat je aan het ontpillen bent en dus nog niet de 1e keer ongesteld bent geworden ook zwanger worden? Of moet je eerst een keer na het ontpillen ongesteld worden?
appelflap je hebt die test net dus smiddags gedaan? ik zou dan morgen ochtend evengoed nog 1 doen als je nl nog niet zoveel hcg hebt kan ie smiddags nega aangeven.. smorgen is je plasje beter geconcetreerd...
Poehh wat spannend zeg, ben benieuwd morgen. Ja ik ben nog steeds overtijd! wordt er niet goed van. Ik bel morgen maar even naar de HA
@ Kira1985: heb je de dokter al gebeld? Ik doe morgenochtend nog een test, vanochtend geen tijd voor gehad.
Negatieve test.. Toch voel ik me nog steeds vreemd. Misselijk, lekkende borsten, witte afscheiding (meer dan anders) mja.. Ik laat het maar hierbij. Bedankt voor de reacties.
ik heb even op de site van clearblue gekeken en daar staat dat de verticale streep even breed moet zijn als de horizontale. op symptomen kun je helaas niet afgaan..