Hoi meiden. Wij zijn bezig met IUI met hormonen. 14 dagen geleden de pregnyl gezet, en 12 dagen geleden de inseminatie. Na een week een test gedaan om te kijken hoe ver de pregnyl gezakt was. Zat er nog wel, maar een heel licht streepje. Gisteren weer een test gedaan, en het streepje was ongeveer net zo licht als een week eerder. Vanmorgen weer getest, en het streepje is nu duidelijker. Gister moest ik echt goed kijken en vanmorgen zag ik hem direct toen ik de test oppakte. Nou heb ik vanmorgen getest met ochtendurine, en gister met de 2e urine. Zou dit nog van de pregnyl kunnen komen? Op de foto is het minder duidelijk te zien als in het echt. Foto is met een telefoon gemaakt. Normaal werd ik na de iui al op dag 12 ongesteld, en had ik ook al lang de voortekenen. Maar nu helemaal niks. Zal in ieder geval morgen of donderdag weer een test doen....
Hoeveel eenheden Pregnyl heb je 14 dagen geleden laten zetten? 5000 of 10.000? (Ik heb trouwens goede hoop voor je!)
1 flesje 5000IE Heb de laatste rondes (zonder hormonen) wel eens testen gedaan en die waren echt volledig wit. Dit is de 2e iui met hormonen. Vorige week voor het eerst een streep op een zwtest. Dat kwam wel door de pregnyl. Maar ga nu toch wel twijfelen omdat volgens het ziekenhuis de pregnyl na 10 dagen verdwenen is. En ik zit nu op 14 dagen. Het zou echt geweldig zijn na 5 jaar proberen.... Ik weet dat er nog weinig over te zeggen is... Morgen en donderdag doen we er gewoon nog 1.
je streepje wordt duidelijker zeg je.. Dat betekent dat het hcg toeneemt. Als het van de hormonen kwam zouhet hcg afnemen (en niet 'meer zo'n duidelijk resultaat geven) Ik zeg zwanger!!!!
Ik denk ook dat je zwanger bent! Het ziekenhuis zegt 10 dagen is het eruit dan zou ik daar ook vanuit gaan. Ze willen de kans dat je 'vals positief' test zo klein mogelijk maken! Dus voorzichtig gefeliciteerd! De wondertjes zijn de wereld nog niet uit Ik testte 15 dagen na de pregnyl zo:
Ik zeg ook zwanger! 5000 eenheden is er na 14 dagen echt wel uit hoor. 10.000 eenheden is meestal pas rond 10-14 dagen uit je lichaam. Dus......voorzichtig GEFELICITEERD!
Bedankt voor alle reacties!! Dan gaan we heel hard duimen dat hij dan ook lekker blijft plakken.... Heb nog een clearblue liggen. Die doen we pas donderdag... Zal het dan nog wel laten weten...
Gefeliciteerd meis. Ik zat in de zelfde situatie 2 jaar geleden en na 14 dagen is je pregnyl echt uit je lichaam
Ik weet niet goed wat het voor bij effect heeft, maar als ik normaal zo'n test zie zeg ik "Zwanger". Dus bij deze... Zwanger!!
En dan hier die van vanmorgen... Heb vannacht er vreselijk over lopen dromen.. Als je al 5 jaar verder bent, dan kan je bijna niet geloven dat het ooit echt een keer zo zal zijn...
In die 5 jaar heb je vast een pracht van een roze wolk gebouwd waar je nu fijn op mag gaan zitten GEFELICITEERD!