harstikke super zwanger hoor!!! wowwwwwww streepje spat van mn scherm! SUPER GEFELICITEERD wat heerlijk na zoveel jaren! lekker genieten! liefs Muis
Hele mooie test hoor! En al een stuk duidelijker! Ik het ken dit heel goed hoor! Toen ik na 8jr een positieve test in mijn handen hield kon ik het ook niet geloven hoor. Krijg je nog een bloedtest?
Gefeliciteerd! Wat zullen jullie in extase zijn na al die jaren! Nog 36 weekjes wachten en dan heb je je eigen beebje in je armen!
ik heb geen verstand van pregnyl hoelang dat in je lichaam blijft, maar als de streep donkerder word is het denk ik wel goed nieuws, morgen of overmorgen weer testen zou ik zo zeggen
Wat super, GEFELICITEERD!!!! Ik wens je een gezonde plakbeeb!! -Moest wel lachen om de topictitel trouwens -
Gefeliciteerd..!!! Wat fijn om te lezen dat de pregnyl goed zijn werk heeft gedaan Ik doe mee aan moeders voor moeders al een aantal weken.. En het is toch leuk om te zien dat het niet voor niks is. Lekker van genieten en hoop dat alles goed mag gaan..!!
WOW.. na 5 jaar zeg.. pinkt een welgemeend RESPECTVOL traantje weg.. van blijdschap natuurlijk!!!.. GEFELICITEERD MEID!!!!
Ook van mijn kant Van Harte Gefeliciteerd! Ook ik heb mee gedaan aan moeders voor moeders ( is wel alweer een tijdje geleden ) maar dan is het inderdaad fijn om te zien dat het bij iemand mag helpen! Meid geniet ervan.... Liefs Brigitte
Ik zou nog even een update geven. De streepjes kwamen echt niet van de pregnyl. We zijn echt zwanger!