Hoi meiden, Heb even een vraagje over de zwanger&kids zwangerschapstesten. Ik ben vandaag 2 dagen overtijd en heb vanmorgen getest met de cassette van zw&kids. maar hij geeft negatief aan, ik dacht een heel licht grijs lijntje te zien... Maar neem aan dat ie negatief is. Hoe is jullie ervaring ermee en kan ik evt toch wel zwanger zijn? Mijn eisprong heb ik 8 mrt gehad, zit nu op cd 31. ALs ik zwanger zou zijn moet de test toch eigenlijk echt wel positief zijn toch? Pfff je lichaam en gevoel zeggen wat anders dan de test. Of de ongi moet snel komen en anders een positieve test
op mn nod had ik ook zw en kids dipstick gedaan (zwtest) en die gaf ook heeeeeellicht een streepje... ik zou zelf een ander doen of wachten want denk dat het nu nog te vroeg is voor die test. hoop het voor je!
Hoezo te vroeg voor die test? 2 dagen overtijd kan de cassette toch ook al, in de beschrijving staat gevoelig en dat je 4 dagen voor Nod kunt testen. Maar dit is de eerste keer dat ik ze gebruik (lekker goedkoop) maar weet dus niet of ze echt heel betrouwbaar zijn ofzo. Vandaar dat ik vraag naar ervaringen. Dipstick heb ik niet. Heb helaas ook geen testen nu meer... Liefst zou ik die van de kruidvat doen, die heb ik al vaker gebruikt. Maar helaas heb ik die nu niet, en kan niet naar de stad...
Hai, Ik vind het waardeloze testen... Wacht ik zal je wat foto's laten zien daar heb je meer aan. De foto van NOD of 1 dag over tijd heb ik niet meer maar staat nog op: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/263500-kijk-vergelijk-zwanger-na-bbz.html De foto in de bijlage is 4-5 dagen na NOD gemaakt (en de bovenste is dus die van ZenK). Ofwel mijn tip: Haal andere testen als je het vermoeden hebt zwanger te zijn!!! x Kweenie
Wow die van de kruidvat is idd veel duidelijker. Mmm dus ik maak nog een kans Ik kijk het even aan, misschien is mijn ei niet goed gesprongen of heb ik een lange LF. Borsten zijn al wel groter en dat is meestal als mijn ongi eraan komt, en mijn buik trekt en rommelt al wel... En mocht ik niet ongi worden dan moet ik van de week dus echt even naar de stad om bij de kruidvat testen te kopen. Thanks voor je reactie.
dat bedoelde ik met te vroeg voor die test, net wat ik zei en vaker hier zie. mensen testen ook na nod met die dipsticks en krijgen gewoon een erg vaaaaag lijntje net als ik had....na een week wel donkerder en duidelijk maar misschien is dit bij jou ook wel zo. dat bedoeld eik ermee
Mijn ervaring met ZwenK is dat ze ook erg vaag blijven in vergelijking met de kv2v5. Dus idd gewoon even naar de Kruidvat! Ik duim voor je!!
Hey! Heb vandaag en gisteren ook z&k gebruikt, en ik krijg een heeel vaag streepje...eerder een schaduw dan al het anderen. Ik heb bij een ander forum begrepen dat deze tests niet zo gevoelig zijn als ze zeggen... Nog een testje met k 2 v5 misschien?
Hoi hoi, ik ben ook niet zo te spreken over Zwanger en kids zwangerschapstesten. De reden waarom (boven kruidvat, onder zwenkids, zelfde urine):
Had ik ook.... dus ik zou zeggen: KRUIDVAT TEST HALEEEEEEN!!! En ons natuurlijk even laten weten of die wel duidelijk positief is!!
Ik ga straks naar de stad. En mocht ik dan nog niet ongi zijn dan test ik morgen Hoop echt dat hij positief is
Dat zou wel heeel leuk zijn caruli. Ik had ook zo'n vaag streepje met deze testen, terwijl kv al heel duidelijk was.
Ik ben naar de kruidvat geweest en heb gelijk 2 dozen gehaald Nu ga ik alleen twijfelen wanneer ik moet gaan testen. 22 febr cd 1 8 mrt eisprong (naar mijn mening, vorige maanden zelfde klachten en bloedverlies) 24mrt negatief getest met Z&K Cassette. Of mijn ei is niet gesprongen, of langere LF of moet ik mijn langste cyclus aanhouden. Dan zou mijn nod dinsdag zijn. Wil eigenlijk niet weer teleurgesteld worden met een negatieve test... Heb ook het gevoel dat mijn ongi eraan komt maar nog niet doorzet zeg maar. Pffff rot lichaam af en toe :x
testen geeft nu uitsluitsel meid, ik snap dat je liever geen nega-test ziet maar dan weet je wel waar je aan toe bent.