Hallo allemaal, graag jullie hulp! Ik vermoed nu twee dagen na nod te zijn. Ik heb zaterdag voor het eerst een 2x5kv gedaan, die gaf een heel licht streepje, zondag leek het streepje iets dikker te zijn, maar ik was nog niet overtuigd. Vanmorgen eerst een clearblue test gedaan, gaf niet zwanger aan. Erg teleurgesteld omdat ik me toch echt anders voel. Heb toch ook nog een keer een 2x5 kV test voor de zekerheid gedaan, zie ik toch weer een vaag streepje. (Zie foto) Weet niet meer wat ik er nu van moet denken. Je zou verwachten dat het streepje toch echt wel wat dikker nu had moeten zijn of niet?
Ik zie een licht streepje, maar had nog wel een vraag. Is de tweede test op de foto een nieuwe test of een nieuwe foto van dezelfde test ? Want als het een nieuwe test is en je zit 2 dagen na je NOD vind ik hem erg licht. Het kan natuurlijk zijn dat je 1 van de mensen bent die niet zo snel hcg aanmaakt. Dan duim ik voor je dat hij donkerder wordt. Succes !!
Dan ga ik voor je duimen dat je test donkerder mag gaan worden. Vooralsnog is hij nu positief en feliciteer ik je voorzichtig. Hoop dat hij snel gaat oplopen. Misschien dat je cyclus deze ronde toch net iets anders is geweest. Succes !!
Je hebt ook nog erg weinig hcg in je lichaam zitten.....dat kan 2 dingen betekenen. 1) het is heel pril en hcg moet nog oplopen 2) dat er een beginnende zwangerschap was, maar dat deze is afgebroken en er dus nog iets hcg in je urine zit. de test is ook niet heel duidelijk, heel licht zelfs voor 2 dagen na NOD. Dus het kan nog beide kanten op. Ik zelf vind hem erg licht, maar ik heb het vaker gezien dat mensen op NOD zo licht testte. ( en het kan ook, zoals hier al meerdere is overkomen, dat het een valse uitslag is )
Streepje is streepje dus ik zeg zwanger. Clearblue reageert vaak later dan kv 2v5 Kv 2v5 staat erom bekend dat ze gevoelig zijn. En wat betreft nog een licht streepje zeg niks. Ik had bij zwangerschap van mijn zoontje 3 dagen na nod met een hele gevoelige vroege test een heel licht streepje. En er loopt nu toch echt een mannetje van 1,5 rond in huis. Dus ik denk dat je echt zwanger bent, en wat de andere al zeggen over 2 dagen nog eens testen dan moet hij duidelijker zijn. Hcg verdubbeld meestal iedere 48 uur.
je test lijkt iets op te lopen Edit: valse uitslag ga ik niet van uit overigens nu ik alle 3 de testen zie ( ik ben geen tuurder, maar zie op alle drie een streepje ....niet heel duidelijk, maar hij staat er wel.
Lijkt mij ook oplopend hoor, de onderste zie je zelfs nog dat je controle streep nat is. Even goed op laten drogen en dan weer een foto maken Zo te zien loopt het wel op. Voorzchtig gefeliciteerd hoor meid
Voor 2 dagen na NOD is het wel heel licht, maar misschien is je eisprong later geweest? Ik zou als ik jou was eens een ander merk proberen. Er wordt hier nu wel gezegd "er staat op alle 3 een streepje dus het kan niet vals zijn" maar ik heb gekkere dingen voorbij zien komen met die KV-testen de laatste maanden... Succes!