Help! Gisteren, 3 dagen ná NOD kon in het 's avonds niet meer laten; Snel een test doen! Van de action -> Positief. Vannochtend met ochtend urine nog maar een test gedaan, ik kan het niet geloven namelijk Kruidvat Early -> Negatief Compleet in de war mijn vorige verloskundige gebeld en die was heel duidelijk; VAN HARTE! Maar toch ben ik heel erg bang dat het niet klopt, ochtend urine en een early test die negatief is Bij mijn vorige zwangerschap teste ik bij ruim 6 weken pas positief, daarom heeft mijn HA destijds gezegd, dat mocht ik ooit weer zwanger raken ik mag langs komen voor een bloedtest. Wat zouden jullie doen? Nog een test, verloskundige vertrouwen of toch een bloedtest? Ik ben verminderd vruchtbaar omdat ik in het verleden chemokuren heb gevolgd, mijn eerste zwangerschap was al een wonder. Ik kan het eigenlijk niet geloven dat het weer zo kan zijn...
Ik zou zeker naar de dokter gaan voor die bloedtest. Al is het maar voor jezelf zodat je zeker weet dat je ook echt zwanger bent. Heb je een foto van de tests die je hebt gedaan?
Laat een bloedtest doen. Morgen weet je de uitslag of als ze cito (met spoed) aanvragen dan zelfs vanmiddag voor 17uur. Als de bloedtest negatief is dan kan je stoppen met testen en stressen en als het positief is. Dan even een dansje doen😊😊😊 Ik heb vandaag bloed laten prikken en morgen weet ik of ik zwanger ben... Ik duim voor je en steek een kaarsje voor je! 😘
Ik zou het alletwee doen. Nog een testje doen én even bloed laten prikken. Testje kan je hopelijk al snel zekerheid bieden en bloeduitslag krijg je dan wat later. Zou zomaar kunnen dat de test van Kruidvat niet goed werkte of wat dan ook.
*Dank allemaal voor jullie reacties! Ik heb de HA intussen gebeld en gelukkig zei de assistent, voor dat ik mijn zin kon afmaken, dat ik morgen langs mag komen voor een bloedtest. Als ik er morgen voor 12uur langs ga heeft ze mijn uitslag een dag later. Lang leve lieve doktersassistentes! Laat jij morgen even weten, wat jij te horen krijgt Diyaa?
Wat een geweldige doktersassistent. Als het goed is voor 16uur morgen je uitslag moet bekend zijn. Ik steek een kaarsje voor!!
Dankje wel! Morgen rond deze tijd weet ik de uitslag.. Zou ik aan de dansen zijn of begonnen met Provera kuur. Het is gek.. Ik voel Niks..
Spannend ik hoop op heel geweldig goed nieuws voor je diyaa Hier ook kaarsjes 😘😘😘😘😘💋💋💋💋🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
🎁🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽 dankje wel😘. Ik hou je op de hoogte 😊
Ik zou van de action test uit gaan... De kv early schijnt niet zo super te zijn, want ondanks dat het een early test is, testen die van 2v5 eerder positief. Dus early testen betekend niet altijd dat ze gevoeliger zijn.
Ik lees inderdaad nu pas dat de early testen niet betrouwbaar zijn. Ik wil wel uitgaan van de action test maar nu durf ik dat bijna niet meer. Heb vandaag nog wel even gespiekt bij de kruidvat, maar helaas 2v5 uitverkocht . Ik heb intussen al bloedgeprikt, morgen uitslag; zo spannend!