Heb even een vraagje: Wanneer kun je het beste testen bij ronde 1? Woensdag is het voor mij de 28 ste dag. 28 dagen daarvoor had ik dus mijn onttrekkingsbloeding ( 3 dg ervoor met de pil gestopt) . Volgens mij heb ik vorige week maandag/dinsdag een eisprong gehad, had nml dradend trekkend slijm. Stel nou dat ik woe niet ongi wordt moet ik dan van het weekend al testen of wachten tot vlg week? ( 14 dagen na mijn vermoedelijke eisprong?). Dit laaste lijkt mij. Misschien is deze vraag overbodig en word ik 'gewoon' ongi. Zal ook wel bijzonder zijn na 4 a 5 weken, ik lees hier soms hele andere dingen.
Ik zou inderdaad pas testen 14 dagen na je vermoedelijke eisprong...anders is het misschien wel extra teleurstelling van dat je te vroeg hebt getest...Ik heb vorige maand 3x te vroeg getest (negatief!) en werd gewoon 14 dgn na ei ongi....veel succes met wachten en hoop voor je dat je snel zwanger bent! Liefs
Ik ga er eigenlijk ook niet van uit dat ik gelijk zwanger ben, dat zou echt een mega verrassing zijn!! Lijkt mij ook naar ja, negatief testen... Heb al wel de testen van hier besteld. Jij ook veel succes!!
ja dat zou supersnel zijn maar je weet maar nooit! Is enorm spannend...nogmaals veel succes en laat het anders weten in NOD September..daar zitten er meer in hetzelfde schuitje! Liefs