Probeer eens in de middag te testen. In de ochtend waren ze bij mij altijd licht, pas in de middag verschil.
Dank je wel allemaal, bloedtest heb ik woensdag. Mijn man vroeg net of hij nog nieuwe testen moest halen, ik heb nee gezegd....ga woensdag afwachten en mezelf niet meer onnodig gek maken, hoe moeilijk ook. Opzich zit ik nu gewoon te wachten op bloed, en elke keer als ik naar de wc ga verwacht ik rood af te vegen, wat tot nu toe nog niet zo is, maar de kans dat het weg blijft acht ik nog maar klein.
Veel sterkte joyoflive. Dat je niet meer test vind ik erg knap maar je maakt je er misschien onnodig gek mee. En ik duim voor je mee dat je dat uiteindelijk ook hebt gedaan en alles helemaal in orde is.
O ik ben gezwicht, mijn man heeft toch testen gehaald en heb er net een gedaan, weer netjes binnen 5 minuten 2 streepjes, zelfs iets donkerder als vanmorgen naar mijn idee.... Maar zie je ik maak mezelf gek....heb hem dus verteld de andere test te verstoppen! Geregeld dat ik morgen om 18.00 bij de dokter terecht kan, maar geen idee of ik dan woensdag de uitslag al heb.... Ik kan ook morgenochtend naar de gyn maar dan moet mijn man weer later naar zijn werk, en das ook nogal wat....
Ik vind het er eerlijk gezegd niet zo goed uitzien. Bij de 19e en de 20e zie je al dat het afloopt Hopelijk is t een groot wonder en ben je gewoon hartstikke zwanger van een plakker!
Sorry, ik vind het ook aflopen HCG kan nog ff in je lichaam zitten. Ik hoop dat je gewoon een gezonde zwangerschap tegemoet gaat en anders heel veel sterkte xxxx
19 & 20 zijn net zo donker/licht hoe je het ook wil noemen. Ik ga ook nergens meer vanuit, ja behalve dat ik een deze dagen bloed kan verwachten, elke keer als ik naar de wc ga. Ik moet wel zeggen zo lang ik niet bloed hou ik ook wel een sprankje hoop en zolang de kwaaltjes toe nemen hou ik ook nog wel een beetje hoop, maar die hoop is niet veel meer. De test gisteren avond was wel donkerder , maar misschien urine geconcentreerder. Ik ben zelf ook wel nuchter, ik vind het er ook niet goed uit zien, maar ergens hoop je altijd
Klopt ben nu 4 dagen overtijd, vrijdag was mijn NOD en altijd heel stipt na 28 dagen ongesteld, de enige keren dat ik dan niet was was ik zwanger Het stomme is bij mijn andere miskramen voelde ik dat er iets niet goed zat, en dat heb ik nu niet , dat maakt me zo onzeker..... Bij mijn zwangerschappen die wel goed gingen had ik ook meteen het idee van ja hoor over 8 maanden hebben we een wonder vast, zelfs bij de zwangerschap die volgens de dokter eigenlijk niet kon, en dat had ik nu ook.... Maar goed het leven kan raar lopen
veel succes met de bloedtest morgen heb je misschien toch later de eisprong gehad ? en de concentratie van de urine wijkt natuurlijk ook af.
4 dagen overtijd en 23dpo (toch?). Dat blijf ik raar vinden, maar het kan. Hoe dan ook vind ook ik het er niet goed uitzien...
En verdomme ! Wat is dat toch altijd balen !! En verdrietig !! Ik had dit vorige maand ook , ben nu gelijk weer terug zwanger dat hoop ik voor jou ook Dikke knuffel en sterkte !!