Hoe kan dit? Gisteren heb ik getest met Sensitest dipstick en Kruidvat 2v5. Kruidvat licht posi (maar dan ook echt heel licht). Sensi vervolgens daarna gebruikt met dezelfde urine en deze is een stuk donkerder. En echt zichtbaar. Vanmorgen weer getest. Kruidvat nog steed licht posi. Sensi helemaal geen lijntje, ja als je heeeeel goed in het licht kijkt zie je iets vaags.. Nu ga ik Zaterdag maar weer eens testen. Morgen sla ik dan maar over. Maar dit is toch bizar? Wat denken jullie? Een streep komt toch alleen voor als er hcg is? Hoe betrouwbaar is Sensitest? En hoe betrouwbaar Kruidvat. Sensitest heb ik aangeschaft omdat meerdere vriendinnen hiermee posi testen en ook zwanger waren. Kruidvat, omdat het hier op het forum wordt aangeraden. Beiden hebben geloof ik geen indrooglijntjes.. En nu?? Zal kijken of ik foto's erop kan zetten, maar als ik de foto maak zie je bijna helemaal niets meer. Ik zit natuurlijk wel nog voor mijn NOD. Alleen had ik 3 dagen geleden flinke steken in mijn buik. En gisteren een soort van belletjes die knapten in mijn buik. Is mijn ei dan misschien pas nu??
Ik ga mijn best doen. Krijg ze echt voor geen meter juist op de foto... jeetje.. anders vanavond even aan manlief vragen. Maar kan het uberhaupt dat een test lichter wordt? En de ene posi en de andere nega? En kan de test nog donkerder worden?
In het begin van een eventuele zwangerschap kan het zijn dat het hcg nog wat schommeld. Je moet toch nog even geduld hebben denk ik.
Ik sluit me aan bij Mama van Marit. Je bespaart jezelf de teleurstelling van nu positief testen en vervolgens ongesteld worden als je nog even een paar dagen wacht. Ik wens je een hoop geduld en een knaltest toe!