wat doen jullie met je cb digitale test?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Yjc, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yjc

Yjc Fanatiek lid

Jan 18, 2008
    1,133
    0
    0
    Tilburg
    Ik heb laatst de cb digitale test gedaan en op de bijsluiter staat dat je de batterij moet verwijderen en daarna de test inleveren als klein elektronisch afval. Vond het nogal omslachtig zeker in vergelijking met een gewone test.
    Wist je dat en doe je dat? Of bewaar je hem, lijkt me zinloos want na een dag is de uitslag weg? of gooi je hem gewoon in de vuilnisbak?

Ik heb hem nog gewoon in de la liggen, maarja aangezien in milieuadviseur ben moet ik hem eigenlijk wel op de juiste manier weggooien.
    Mijn vorige testen (van predictor) heb ik nog met de datum er op geschreven in een laatje liggen. Maar helaas kan dat met deze niet.

2. Noukje

Noukje Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    2,263
    3
    38
    Hier ligt de test ook nog gewoon in de kast.. tsja ik ben niet iemand die de batterij er uit gaat halen en de test bij de milieustraat in gaat leveren. Dus ben bang dat de test op den duur gewoon in de container verdwijnt...:)

3. Seth

Seth Niet meer actief

heb de batterij er wel uitgehaald.... en de test gesloopt... gewoon om toch ook nog ff de streepjes te kunnen kijken en ik benieuwd was hoe die werkte....

er zitten twee teststrookjes in... eentje die aangeeft of je zwanger bent... en dan nog eentje waarvan het aparaatje (denk ik) de intensiteit leest van het tweede streepje.. en daarvan dus de indicatie geeft......

4. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

Mar 14, 2009
    2,318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ik heb ze gewoon weggegooit, heb er nu 2 gebruikt en bij beide geven de de foutmelding (boekje) snap er niks van haha zo moeilijk is het toch niet, ik denk dat ik ze toch de kort in het bekertje houd ofzo ;) maar ja... ik gooi ze dus gewoon weg en alsie positief zou zijn zou ik hem bewaren!

5. StarMoon

StarMoon Bekend lid

Nov 11, 2009
    894
    0
    0
    Ik heb eerst op de nod en de dag erna getest met een dipstick. Beide een vaag lijntje. En een paar dagen later met de cb+indicator. Foto van gemaakt voor in het plakboek en de dag erna is hij de container ingegaan. Had dat helemaal niet gelezen in de bijsluiter, maar nu denk ik och ja logisch batterijen en zo :) Maar zie me eigenlijk ook niet ermee aankomen bij het milieu-plein ;)

6. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    *slaat zichzelf voor hoofd*

Ik vrees dat ik hem weggegooid heb, zonder na te denken, echt onwijs dom- ben nogal van het afval scheiden, milieubewust leven. :)

Bij het brusje voor krielin dus beter ;)

Share This Page