Herkenbaar voor anderen? Aan het zoeken gegaan voor sjaals en handschoenen vorig jaar nieuw gekocht. Alleen ik kan ze niet vinden, jeetje waar heb ik dat opgeborgen afgelopen jaar. Nu toch het gekke gevoel aan het krijgen het zal toch niet dat ik ze in een verkeerde tas heb gedaan en dat het de kledingbak is ingegaan. Het kan ook zijn dat ik nieuwe ga kopen en een week later vind ik alles terug. Help waar heb ik die zooi nou opgeborgen. Ik weet dat het heel lang in het voorjaar op de wasmachine heeft gelegen met ik moet het wassen maar dan ik weet het niet meer. Volgende week maar nieuwe kopen en als ik het oude terug vind hebben ze reserve voor als de rest nat is van de geweldig goede winter die we gaan krijgen, haha zal wel niet maar blijven hopen.
Haha herkenbaar. Ik probeer! alle sjaals en wanten/handschoenen in een bak op zolder te doen. En dan nog blijken er in het najaar dingen te ontbreken. En waar die dan liggen? Geen idee. Dus elk jaar mis ik weer dingen.
Ik heb een lade in onze kleerkast waar alle sjaals, mutsen en handschoenen zijn. Alsook bij mijn dochtertje haar kleerkast. Ik vind ze altijd terug
Zal ook eens kijken of alle handschoenen compleet zijn. Mijn sjaal heb ik al gevonden en al om. We hebben in de gang een kallax kast. Daar zit een mand in met alle sjaaltjes, handschoenen etc.
Ik heb ook zo'n ikea kledingzak waar ik alle winter zooi in opruim, het zit er niet in. Het erge is wat ik eigenlijk aan handschoenen zou weg doen omdat die te klein zijn die liggen hier wel nog. Daarom het gevoel dat ik de verkeerde heb weggedaan.
Hier een plank boven de kapstok, daar staat een grote bak met deksel voor alle sjaals, mutsen en regenkleding. De snowboots en gripvoetjes zitten in een tas ernaast.
Hier gaat dat altijd in een shopper met rits en naar zolder. Een paar dunne handschoenen laat ik altijd in de kast liggen voor de eerste en laatste koudere momenten. Ik ben nog wel opzoek naar mooie warme handschoenen voor man en mij maar dat wordt een tripje naar de winkel
Haha nou voor mij heel erg herkenbaar! Toevallig vanochtend besloten maar weer nieuwe te kopen, want alleen de handschoenen en sjaal van de jongste nog kunnen vinden...
Haha hier hebben ze gelukkig een vaste plaats in een lade bij de kapstok. Al is dat dit jaar het enige wat nog in een verhuisdoos zit. Stilletjes aan tijd om die laatste doos ook beginnen uit te pakken dus. Eigenlijk was dat vroeger als kind toch best handig, zo met een touw aan de handschoenen die dan door de mouwen van je jas liep. Dan kon je ze niet kwijt raken.
De meesten hebben het goed op 1 plek opgeruimd. Normaal gesproken ik ook wel. Maar waar ik nu met mijn hoofd zat met opruimen geen idee.
Dat is mij dus afgelopen winter echt gebeurd. Had 2 tassen staan, 1 met oude spullen en 1 met de goede mutsen en sjaals. Naja je raad t al, man dacht een goede daad te doen en heeft dus de verkeerde tas in de kleding bak gedaan... Toen had dus bijna niemand in huis meer een muts of sjaal... echt gouden actie was dat
Wij hebben in de berging een plank boven de deur met daarop verschillende bakken. Daar bewaar ik dat soort dingen in. Een bak voor zomer en tussenjassen, een bak voor regenkleding, een bak voor snowboots en broeken, bak voor winterjassen en een bak voor winterspul zoals mutsen en wanten.
Oh vreselijk. Ik denk echt dat het mij nu ook is gebeurd. Vanmiddag weer een zoektocht gedaan. Ik kan het niet vinden.