Heb het echt verschrikkelijk erg en kan moeilijk slapen ook overdag heb ik het... Wat kan ik eraan doen?? Iemand tips
ik heb toen ook om precies dezelfde reden tips gevraagd hier op het forum...mijn vriend liet ik mijn voeten iedere avond massere wat wel wat hielp..totdat ze mijn hb hadden gemeten en ik ijzer tekort bleek te hebben..sinds ik ijzertabletten slik heb ik er geen last meer van...dus bij mij was het een symptoom van ijzergebrek..
lekker warm douchen en je benen dan met iets kouder water afspoelen! Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap ook regelmatig midden in de nacht onder de douche gestaan omdat ik zo'n onrustig gevoel had in mijn benen, daarna sliep ik weer als een roosje! En voor overdag zou je je benen omhoog kunnen leggen. Je wilt niet weten hoeveel collega's mij raar aan hebben zitten kijken omdat ik mijn benen op het bureau had liggen en met het toetsenbord op schoot zat :d
hey hey, ik heb er ook last van.. en ik ga altijd een stukje lopen voor ik ga slapen.. gewoon even een blokje om.. en mijn benen liggen iets hoger dan de rest van mijn lichaam.. heb een kussen onder het matras gelegd..
Ik heb bij de etos een zalf gekocht "voor zwaar vermoeide benen en ontsierde aderen". Van vital geloof ik. Helpt voor mij heel goed. Ik smeer mijn onderbenen in voor ik ga slapen. Sindsdien geen klachten meer gehad. Irritant he, onrustige benen! Hopelijk ben je er gauw vanaf!