Ja klopt maar helaas. Ik heb dr brown met speen 1 en jihannespitbroodmeel erin. Ik loop bij de kinderarts en fysio met hem voor de buikpijn dus das een ander verhaal maar de bv steeds is dus niet fijn voor hem savonds. Hoe hebben jullie de speen er in gekregen? Misscgien dat daar tips voor zijn?
Johannesbroodpitmeel, zeker nutriton, kan juist krampen geven. Als je dat doet ivm de snelheid kun je beter de premutuurspeen erop doen. De oudste was geen spenenkind, die ging duimen. De jongste had voldoende aan de voedingsduur. Die dronk vaak en meestal 20-25 minuten wat voor hem voldoende was. Nogmaals clusteren is heel normaal. Bij pijn kan elke keer beetjes bv drinken juist helpen. Ik denk dat die slokjes drinken het probleem niet zullen zijn. De manier van drinken misschien juist wel, maar het drinken zelf niet.
Kan ook dat hij zo onrustig drinkt (dus tepel loslaten na 2 slokken en dan huilen) dat je niet meer voldoende bv hebt. Want heel eerlijk, bij deze leeftijd is het vaak funest voor je productie flessen tussendoor te geven. Maar goed, je had bij je eerste ook succes ondanks de flessen tussendoor, dus mss heb ik het verkeerd.
Dit kan ook idd. Dat hij misschien gefrustreerd is aan er borst omdat er niet genoeg uit komt? Want als hij een fles krijgt, kolf je dan wel om je productie op pijl te houden?
Ik ben zelf meer van het voeden op verzoek en het volgen van het kind dan het proberen een baby van net 7w in jouw schema te dwingen...
Wat was er eerst: buikpijn of jbpm? Want die laatste kan de eerste zeker veroorzaken, dat was hier ook zo.
Ja, dit! 2 uur wakker is echt héél lang (mijn dochter van bijna 5 maanden houd het nog maar 1,5 uur vol en begint dan in haar ogen te wrijven..) , en probeer een vaste volgorde aan te houden om zoveel mogelijk rust te krijgen. Maar die onrustige avonden horen er helaas bij. probeer zoveel mogelijk rust te creëren voor je kindje en niet vanalles te proberen. Kijk goed naar 'm, ga mee in zijn behoeften, dan maak je het voor jezelf het makkelijkst