E. haar grote Sint cadeau is de tip toi set van Nijntje. Maar ik krijg hem niet aan de praat. Je moet de stift/pen installeren via de pc (usb kabel). Maar de pc herkent hem niet. Al andere batterijen geprobeerd, andere poorten, andere kabel, paar keer pc opnieuw opgestart, op thuis en werk laptop geprobeerd. Maar geen resultaat Als ik naar de website ga om de tiptoi manager te downloaden krijg ik ook een foutmelding, ongeacht welke browser dus dat schiet ook niet op. Ik heb al een berichtje naar Ravensburger gestuurd. Misschien heeft iemand nog een oplossing?
De pen moet inderdaad aan zijn, en je moet de usb kabel echt goed in de pen doen. Als ik hier denk dat hij goed zit, dan nog een stukje verder duwen zeg maar. Dat flapje wil wel eens ongemerkt wat in de weg zitten. Als dat allemaal niet werkt dan is er misschien iets mis met de kabel? Misschien kan je van iemand in de buurt een kabel lenen om te kijken of het dan wel lukt? Succes, hopelijk is het ondertussen al gelukt.
Ah wat sneu.. Heb je een nieuwe? Wij hebben een tweedehandse, een oude..e. Hier ging het niet. Mijn man heeft iets moeten omzeilen en toen lukte het wel. Moet ik even vragen wat het was?
Ze heeft een nieuwe. Ze had nog verjaardagsgeld en verkocht speelgoed. Ik begreep van ravensburger dat je met een bijgeleverd blaadje moet activeren. Wat ik inmiddels al paar keer heb gedaan. Maar ook daarna doet hij niks. Is jammer dat je niet kan zien of de pen aan of uit is, een lampje was fijn geweest. Ik heb inderdaad al uit een ander apparaat een andere usb kabel getrokken.
Als hij aangaat maakt hij een geluidje. Ik heb hem niet eens aan de computer gehangen maar alsnog doet hij het gewoon. Inderdaad op dat blaadje tikken en dan gewoon op het aan plaatje van het boek.
Als je de tiptoi aanzet maakt hij een geluidje. Misschien zitten de batterijen niet goed? Op dat oranje flapje staat volgensmij hoe ze horen. Als je dan het boek aantikt zegt hij waarschijnlijk dat je het spel moet downloaden op de pen.
Ik krijg het manager programma niet geïnstalleerd, hij geeft aan dat de link niet werkt. Iemand een idee hoe ik hem toch aan de praat kan krijgen ?
Hier lukte het ook niet. Hebben Ravensburger gebeld. Weet niet precies meer wat het was maar we deden iets niet goed. Was zo verholpen.
Ik begreep dat er gisteren een storing is op de website mbt de manager. Maar mijn stift maakt geen geluid als hij aangaat. Dus volgens mij is hij gewoon stuk ofzo.
mijn stift maakte direct geluid zodra ik de batterijen erin deed en hem aan zette maar ik krijg de manager niet geïnstalleerd. De storing is dus nog niet verholpen ?