vreselijk veel honger

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Denise1991, Dec 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Denise1991

Denise1991 Niet meer actief

hoi hoi....

herkennen jullie dit ook

ik heb snachts honger en dan eet ik brood..

en ook heb ik honger:
    sochtends vroeg, eind vd ochtend, begin vd middag, smiddags, eind vd middag, savonds en eind vd avond

maar dan eet ik en dan blijft de honger alsof ik niks gegeten heb.. ook redelijk slaperig, soms stemmings wisselingen en opruim buien!

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hoe lang ben je nu zwanger dan?

Ik herken eetbuien van aankomende menstruaties.

Tijdens beide zwangerschappen in het begin weinig trek gehad wegens misselijkheid.

Wel erg moe geweest bij beide zwangerschappen in het begin. Moest echt om 19.00 uur naar bed, anders werd ik misselijk van moeheid.

Opruimwoede en schoonmaakbuien pas tegen het einde van de zwangerschappen.

3. Denise1991

weet nog niet exact hoelang...
    3 weken hooguit haha

4. tosti123

tosti123 Actief lid

Jan 8, 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb juist minder zin in eten en helemaal geen honger. Heb bijna alleen maar zin in slechte dingen.

5. Pluisje88

Pluisje88 Niet meer actief

Herken het wel alleen ben ik inmiddels bijna 38 weken zwanger haha.. In het begin had ik daar totaal geen last van, maar als je honger hebt tsja gewoon eten. Wees blij, ik kreeg geen hap door m'n keel toen ik net zwanger was ;)

6. Mamavaneen2e

Mamavaneen2e Bekend lid

Dec 2, 2013
    526
    0
    0
    bij de eerste niet nu zwanger van een tweeling en nu 13 weken zeker tot drie weken terug dat ik ech elk uur moest eten omdat ik zon honger had.

7. elsinga1981

Dec 27, 2014
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook nog maar net zwanger maar ik heb het tegenovergestelde. Ik moet me echt tot eten zetten, want ik heb nauwelijks trek!

8. flowersoflove

flowersoflove Bekend lid

Nov 15, 2013
    811
    0
    16
    Kinderopvang
    Toen ik net zwanger was had ik ook abnormaal veel honger, als ik niets at werd ik kotsmisselijk. Later werd dat gelukkig anders.

9. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Als eerste, van harte gefeliciteerd! Maar je zit nog voor nod? Zo ja, hou er dan wel rekening mee dat meer dan 50 procent alsnog misgaat voor nod.Ik herken het helemaal niet, ik ben juist misselijk en totaal geen trek in eten...bij alle zwangerschappen...

10. CestMoi

CestMoi Actief lid

Jul 6, 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook bereveel honger! Echt niet normaal, ik blijf maar eten. De hele dag door. Had dit met mijn zoontje niet, daar begon het vele eten pas in de laatste maand voor de bevalling. Mijn zusje denkt dan ook dat ik een tweeling krijg haha. We zullen het zien over 3 weekjes.

11. Sannie92

Sannie92 Niet meer actief

Huh wat raar, je maakt 1 topic aan in ''zwanger worden'' dat je deze symptomen voelt maar pas 1 a 2 januari kan testen.

http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/553572-zwanger.html

En nu zie ik hier dit topic en hier zeg je 3 weken 'hooguit' zwanger te zijn ?

12. Denise1991

volgens een online test schijn ik 3 weken zwanger te zijn

13. Emo

Emo Fanatiek lid

Nov 6, 2013
    1,855
    1
    36
    Female
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Zolang je geen zwangerschapstest hebt uitgevoerd, die aangeeft met een test streep of woord dat je zwanger bent, kun je helaas niet spreken van een zwangerschap.

Het vele trek hebben kan komen door hormoon schommelingen. Het kan zijn dat je menstruatie in aantocht is of er is een kans dat het een symptoom is van een zwangerschap. Maar nogmaals dit kun je alleen weten door middel van een thuistest of bloedtest, en niet door middel van een programma op het internet. Heb je je eisprong gemeten door middel van een ovulatie test of opgepikt met temperaturen?

14. Sannie92

Een onlinetest, haha kom op meiske,

Je snapt zelf toch wel dat geen één internetsite jou HCG gehalte in je lijf kan meten.

Je zult dus echt eerst een zwangerschapstest moeten doen.

Je gaat er nu al vanuit dat je zwanger bent, wat nou als de test dadelijk negatief uitvalt? Dan is het voor jou geen fijne gevoel. Blijf een beetje reëel meid.

15. Drieka

Drieka Niet meer actief

Sorry maar een online test is totaal NIET betrouwbaar!! Wacht je NOD af en doe dan een echte zwangerschapstest, als die positief uitvalt dan kan je pas zeggen zwanger te zijn en helaas niet eerder.

Als de niet zwangere vrouwen hier die online test zouden doen aan de hand van hun gevoelens dan zou misschien 75% zogenaamd zwanger zijn maar als hun NOD komt dan zou daarvan nog waarschijnlijk 50% ongesteld van worden.

Ik heb die testen eerder ook wel eens gedaan maar werd telkens gewoon ongesteld dus dat is niet te vertrouwen.

16. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Wat knap van die test dat die zomaar vanaf internet kan bepalen dat je zwanger bent.

Nou, gauw de verloskundige bellen voor de intake en zeggen dat je volgens internet zwanger bent.

Gefeliciteerd trouwens!

Hoop nu maar dat je niet ongesteld gaat worden, want dan roep je vast dat je een vroege miskraam hebt gehad......., want dat zal internet dan ook wel zeggen....

;)

17. Denise1991

weetje ik heb t helemaal gehad
    ben er klaar mee!
    bekijk t allemaal lekker

18. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

Aug 28, 2014
    508
    1
    16
    Hallo Denise,

Blijkbaar heb je je vastgehouden aan wat er op internet stond; begrijpelijk, we willen allemaal het woordje 'zwanger' zien staan.....
    Verdiep je anders even in de info rondom bevruchting, eisprong, innesteling, verloop van een zwangerschap, dat gaat je veel frustratie schelen en wordt je veel wijzer van...en zul je ontdekken dat wat je nu zegt toch echt niet kan; de symptomen zijn er wel, daar twijfelt niemand over dat je die hebt; je moet alleen wel weten waar het vandaan komt en niet boos worden als mensen huer je graag even willen informeren en zelfs ook willen helpen relativeren.
    dus kortom, lees je even in en doe een testje rond je nod; succes hoor!

19. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Denise, nou maak je in dit topic ook al stampij maar je snapt toch zelf ook wel dat internet totaal niet betrouwbaar is.
    Het enige wat je uitsluitsel kan geven is een zwangerschapstest.

Ga naar de kruidvat en koop er 2 voor 5,-
    Volgens mij zit je nu rond 10dpo dus zou dan gewoon naar de wc gaan even 2 uur niet plassen en drinken en dan testen.
    Dan heb je duidelijkheid. Anders niet.

Internet kan niet zeggen of je zwanger bent. Onmogelijk.
    Alleen een zwangerschapstest kan dat.

20. Sannie92

Wat een @#$%##@ (uhum) reactie,
    Je vraagt er tenslotte zelf om door 2 topics te openen met 2 verschillende verhalen.

Ik snap dat je zwanger wilt worden, doe gewoon een ''echte'' zwangerschapstest en maak je niet zo druk! Succes;)

Share This Page