Hallo dames! Wie helpt mij uit de brand? Ik zie door de bomen het bos niet meer en ben vrij inspiratieloos. Volgende week dinsdag neemt mijn zoontje afscheid op de Creche, maar wat voor leuks moet ik hem in vredesnaam laten trakteren? Ik ben dus op zoek naar leuke (niet te dure) traktatie ideeën, en ook een kleinigheidje voor de leidsters. Iemand leuke ideeën?
Kijk even bij mijn berichten geschiedenis. Vandaag heeft dochter ook getrakteerd. En het was een klein hitje. Was in totaal 10.50 kwijt daar zaten spekkies bij en een zakje koekjes. Maar kijk even in dat topic dan zie je ook wat ik gisteren gemaakt hebt. Er staan foto.s bij.
zakje knijpfruit met een (kerst)kaartje met tekst: Ik knijp er tussen uit. Voor de leidsters een prentenboek, iets laten maken door je zoontje bv een gastendoekje met textielstiften laten bewerken en dan een zeeproos van de action erbij inpakken en klaar of gewoon simpel een doosje kerstbonbons
Ik heb hele dunne bellenblaasjes bij Zeeman gekocht (4 voor 0,79) en daaraan vlinder vleugeltjes bevestigd met de woorden; ik vlieg uit naar de basisschool, bedankt voor het spelen! Onderaan nog een doosje rozijntjes en voilà! Zal morgen proberen een foto te plaatsen
Ik ben ook alvast aan het kijken wat ik ga doen voor het afscheid van mijn zoontje. Heb al wat leuke dingen op internet gevonden nu nog even kijken wat het gaat worden en hoeveel tijd ik vrij ga maken. Een horloge van rozijnendoosjes met op de band de tekst 'tijd om naar school te gaan' Spookjes van mandarijntjes met een servet of wit laken. Een handschoen gevuld met popcorn met een kaartje eraan alleen zou ik niet weten welke handschoenen ik hiervoor zou kunnen gebruiken. Knijpfruit vind ik ook altijd wel leuk. Succes!
Zelf gebakken koekjes in de vorm van een handje: tot ziens. of alternatief: handje uit karton of papier knippen en er iets tussen plakken zoals doosje rozijntjes.
Zoiets vind ik leuk, even iets anders dan de zakjes chips waar de meesten hier mee aankomen traktaties - Krokodil met prikkertjes
Ik zag er pas eentje: een schepje (kan je mss wel goedkoop op de kop tikken bij action, bazaar, oid) met een zakje snoepjes of chips eraan en een kaartje erbij: "Ik wil niet opscheppen, maar ik ga naar groep 1!"
En voor de leidsters, een aantal zakjes met zaadjes voor planten en bloemen, met een kaartje erbij: "Juf, bedankt dat je me liet groeien!" En evt nog wat lekkers erbij.
Mijn zoontje heeft afgelopen week voor zijn verjaardag een klein potje klei met een vormpje en rozijnen getrakteerd. Dezelfde klei potjes zijn deze in de aanbieding bij de trekpleister, 1 doos voor 2,99 hier zitten 10 potjes en vormpjes in (op pagina 15) dus ook nog leuk voor de portemonnaie. Het was een succes en weer eens wat anders! Succes met je zoektocht!
Leuke tips dames! Hier kan ik zeker wat mee! Maar meer tips zijn uiteraard welkom @ knap: leuk gedaan inderdaad, helaas zit de Ikea hier niet om de hoek
Wij hadden voor de kindjes kleine cakejes en daar op met glazuurstift 4 opgeschreven en een parasolletje er in geprikt. Voor de juf een kaart via greetz gmaakt met een foto van dochter er op n een persoonlijk bedankje aan de binnenkant met een doosje merci.
Toen mijn dochter naar de basisschool ging heb ik haar kleine bloempotjes laten beschilderen en daar vergeet me nietjes zaadjes in gestopt met zakjes grond. Leuk doorzichtige folie,lint en kaartjes bij de action gekocht. Voor de kindjes had ik knijpfruit met kaartje vd omtrek van haar handje in roze en groen ( wat ook een symbool is van de kinderopvang) met de tekts "ik knijp er tussen uit" er op.
vd kids had ik een bakje gemaakt en snoepjes ingedaan en een klein parapluutje. En voor de leidsters een opvouwbare paraplu, en ajuu paraplu erop gezet. Vonden ze een keer heel wat anders. En toevallig in dezelfde kleuren gedaan vh kinderdagverblijf ( was eigenlijk per ongeluk) Succes met beslissen en maken !
Ik had knijpfruit met een briefje er aan, voor iedereen een knijpfruit want ik knijp er tussen uit! Ik ga naar de basisschool! En voor de juffen een theeroos.