Tip bij striae

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ukkie1, 27 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.842
    2.261
    113
    Daag allemaal,

Langzaam aan verander ik in een nieuw soort zebra, binnenkort te zien in Artis! Niet alleen lelijk, maar wat een JEUK. Olies etc hielpen niet dus adviseerde iemand bij de etos mij aloe vera gel. Het is de.tip van de eeuw!! T helpt tegen de jeuk maar de strepen zien na een kleine week al veeel minder vurig.
    En aloe vera drankjes zijn verboden tijdens de zwangerschap maar gel kan geen kwaad.
    Wie weet maak ik hier iemand blij mee!

2. michelle1990

michelle1990 Actief lid

1 okt 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga dat zeker onthouden. Heb in me vorige zwangerschap geen straie op me buik gekregen maar wel veel op me benen en hoop dat ik deze zwangerschap ook niet veel op me buik krijg. Heb toen ook van alles geprobeerd op me benen maar niks hielp.

Dus bedankt voor de tip!!!

3. San1984

San1984 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.066
    0
    0
    Alvast bedankt voor je tip en ik ga wel naast je staan in Artis ;)

4. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Oeoeoe, mag ik ook bij de roedel? Ik heb (nu nog) lichte strepen van mijn vorige zwangerschap over mijn buik en venusheuvel (ja, echt). Ben benieuwd hoe het er deze zwangerschap uit zal gaan zien. Vorige keer begon het met 32 weken zo'n beetje... We wachten af...

Dank voor de tip iig!!

5. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Haha Artis ...Jullie zijn grappig :)

Bedankt voor de tip!

6. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Volgens mij is het bewezen dat al die crempjes en zalfjes niets helpen. (zijn al heel wat topics over geweest) Misschien tegen de jeuk maar niet tegen het krijgen van de strepen. Je krijgt ze of niet. De zalf is alleen maar oppervlakkig maar de strepen zijn dieper. Ze worden sowieso na verloop van tijd minder vurig dus dat is misschien toeval geweest.
    Helaas voor degene die dit nog te wachten staat, maar prijs je niet rijk met die zalfjes.

7. Tallies

Tallies Fanatiek lid

30 jun 2015
    1.050
    19
    38
    Vrouw
    Directie secretaresse
    Nou dit is een super tip!

Ik heb de vorige zwangerschap met Zwitsal mama gesmeerd (ruikt zo lekker) maar ook ik mag me aansluiten bij de roedel!
    Vooral mijn borsten... net een Tijger!! (vind het super lelijk, maar wat doe je er aan?)

Nu zwanger van nr. 2.. ben al bezig met bio oil om mijn huid soepel te krijgen (ja ja misschien zit het tussen de oren,maar baat het niet dan schaadt het niet haha)

8. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.842
    2.261
    113
    Nee, t voorkomt ook niet maar helpt enorm tegen de jeuk en tegen de vurigheid vd strepen. Vorige week waren ze echt dieprood en deden echt zeer ervan, nu zijn ze rozeachtig en de pijn is zo goed als weg. En als ik smeer als t jeukt is dat ook binnen een kwartiertje weg. Verder voelt mn huid heeerlijk zacht aan.

9. PH1

PH1 Bekend lid

16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Thanks voor de tip! Ik heb op mij zij aan beide kanten 1 lijntje en op mijn buik nog niks, maar mijn heupen daarin tegen... Ik ga het eens proberen!

10. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Ik ga de tip zeker onthouden! Smeer me gek nu ik weet dat ik zwanger ben van 2.. met de eerste geen striae gehad maar nu moet ik me er toch een beetje op voorbereiden denk ik..

11. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.842
    2.261
    113
    Hee ja zoals k zeg, kweet niet of t echt voorkomt maar ik heb er iig niet zo een afschuwelijke jeuk aan en t is veel minder rood. En mn huid voelt lekkerder aan
    Had k met andere smeersels niet.

Deel Deze Pagina