Daag allemaal, Langzaam aan verander ik in een nieuw soort zebra, binnenkort te zien in Artis! Niet alleen lelijk, maar wat een JEUK. Olies etc hielpen niet dus adviseerde iemand bij de etos mij aloe vera gel. Het is de.tip van de eeuw!! T helpt tegen de jeuk maar de strepen zien na een kleine week al veeel minder vurig. En aloe vera drankjes zijn verboden tijdens de zwangerschap maar gel kan geen kwaad. Wie weet maak ik hier iemand blij mee!
Ik ga dat zeker onthouden. Heb in me vorige zwangerschap geen straie op me buik gekregen maar wel veel op me benen en hoop dat ik deze zwangerschap ook niet veel op me buik krijg. Heb toen ook van alles geprobeerd op me benen maar niks hielp. Dus bedankt voor de tip!!!
Oeoeoe, mag ik ook bij de roedel? Ik heb (nu nog) lichte strepen van mijn vorige zwangerschap over mijn buik en venusheuvel (ja, echt). Ben benieuwd hoe het er deze zwangerschap uit zal gaan zien. Vorige keer begon het met 32 weken zo'n beetje... We wachten af... Dank voor de tip iig!!
Volgens mij is het bewezen dat al die crempjes en zalfjes niets helpen. (zijn al heel wat topics over geweest) Misschien tegen de jeuk maar niet tegen het krijgen van de strepen. Je krijgt ze of niet. De zalf is alleen maar oppervlakkig maar de strepen zijn dieper. Ze worden sowieso na verloop van tijd minder vurig dus dat is misschien toeval geweest. Helaas voor degene die dit nog te wachten staat, maar prijs je niet rijk met die zalfjes.
Nou dit is een super tip! Ik heb de vorige zwangerschap met Zwitsal mama gesmeerd (ruikt zo lekker) maar ook ik mag me aansluiten bij de roedel! Vooral mijn borsten... net een Tijger!! (vind het super lelijk, maar wat doe je er aan?) Nu zwanger van nr. 2.. ben al bezig met bio oil om mijn huid soepel te krijgen (ja ja misschien zit het tussen de oren,maar baat het niet dan schaadt het niet haha)
Nee, t voorkomt ook niet maar helpt enorm tegen de jeuk en tegen de vurigheid vd strepen. Vorige week waren ze echt dieprood en deden echt zeer ervan, nu zijn ze rozeachtig en de pijn is zo goed als weg. En als ik smeer als t jeukt is dat ook binnen een kwartiertje weg. Verder voelt mn huid heeerlijk zacht aan.
Thanks voor de tip! Ik heb op mij zij aan beide kanten 1 lijntje en op mijn buik nog niks, maar mijn heupen daarin tegen... Ik ga het eens proberen!
Ik ga de tip zeker onthouden! Smeer me gek nu ik weet dat ik zwanger ben van 2.. met de eerste geen striae gehad maar nu moet ik me er toch een beetje op voorbereiden denk ik..
Hee ja zoals k zeg, kweet niet of t echt voorkomt maar ik heb er iig niet zo een afschuwelijke jeuk aan en t is veel minder rood. En mn huid voelt lekkerder aan Had k met andere smeersels niet.