Weet het niet zo goed. Volgens mij issie niet veel donkerder geworden. Heb wel vanmiddag nog een testje gewaagd en vond deze dan voor niet ochtendurine en toch een glas water gedronken weer wat hoopgevender... maar ja.. wie zal het zeggen..
Ik vind het er niet heel erg hoopvol uitzien. Maar kruidvat testen bleven bij mij ook vrij licht. Al was er wel duidelijke oploop...ze bleven lichter dan vroeger. net of er minder kleurstof inzat. Probeer eens een ander merk om te kijken wat die voor uitslag geeft. Bijvoorbeeld de clear bleu digital met wekenindicator. Of een streepjestest van een ander merk (etos, DA, clear blue plus)
Oh wat ongelooflijk verdrietig. Dit heb ik ook een keer gehad rond nod. En toen was het net na nod ineens weg. Een biochemische zwangerschap. Zo ongelooflijk verdrietig je hebt dan jn een rollercoaster gezeten. Sterkte om dit weer even een plek te geven en door te gaan met de volgende poging.
Wat ontzettend jammer, dat het toch niet goed gegaan is. Hopenlijk mag je snel weer verder, met een mooie baby als eind resultaat! Sterkte meis!
Hè wat verdrietig. Ik vond het er hoopvol uit zien. Sterkte. Hopelijk snel ongesteld en een mooie test in handen