kom ff de nieuwe nike's showen die lorenzo gister heeft gehad gekocht in eindhoven bij een nike winkel
Eh maar waarom moet hier speciaal een topic voor geopend worden in de lounge? Je hebt bij baby of peuter en dreumes toch ook wel een topic over kleding/schoenen enz?
heey tamale ik vraag ook nie wat jij er van vind of wat tis gewoon om ff te showen wat lorenzo heeft gehad tis jou kind ook nie die er mee loopt!
maar tegen degenen die zeggen dat ze ze mooi vinden zeg je ook niet: ik vraag niet wat jullie ervan vinden. Als je ze plaatst kun je toch verwachten dat mensen hun mening geven, ook al is dat niet wat je wil horen??
Sjonge jonge, wat een gezeur! Doe ff aardig anders of zo. Iemand opent geen topic om afgezeken te worden.
Je mag alleen reageren als je het met TS eens bent en dus vooral geen andere mening hebben. Als dat zo is moet je je gewoon stil houden.
Dat gebeurt toch ook absoluut niet? Iemand geeft alleen een andere mening en TS reageert daar ontzettend kinderachtig op.
nou het is niet om haar af te zeiken, dat deed ze bij tamale vond ik, maar ik vond het wel erg raar. En ik wordt er altijd heel moe van dat je de ts naar haar mond moet praten. Ik wilde eerst hetzelfde als tamale plaatsen, toen las ik de rest en voelde mij ook aangesproken. Ze kan toch ook zeggen: jammer dat je het niks vind of haar opmerking gewoon negeren???
Sterker nog: een andere mening hebben = afzeiken. Dus ik ga nu heel aardig doen en zeggen dat ik ze geweldig vind!!