Ik ben helemaal verliefd op een loungeset die ik gezien heb maar het lijkt me niet zo praktisch voor als je wilt eten/bbqen. Je zit dan toch erg laag en je hebt niet echt een grote tafel. Ons terras is te klein om zowel een loungeset als een normale tuinset neer te zetten. Iemand ideeën? We eten overigens nu niet vaak aan de tuinset. Ik zie mezelf in mijn verlof al helemaal zitten op mijn loungebankje met een jillz 0% alleen ben ik gewoon te praktisch denk ik om zoiets te kopen zonder allemaal bezwaren te zien...
Wij hadden hetzelfde probleem. Toch de lounge set gehaald en als We buiten eten schuiven we gewoon een tafeltje bij. Werkt prima en zeker geen spijt van!
Wij hebben een heerlijke loungeset, ook erg laag. Hebben ook een normale tuinset. Toch is het zo dat als we gaan bbqen wij lekker op de lounge zitten. Alleen met normaal avond eten gebruiken wij de tafel. Houd er rekening mee dat als je zwanger bent, een lounge niet altijd even handig is (steeds opstaan van zo een lage bank, kan zeer vermoeiend zijn). Maar dat is voor iedereen anders....
Ik heb lichtelijk spijt van onze loungeset. Ziet er gaaf uit máár ik moet 8x heen en weer lopen ofzo van de schuur naar de loungeset om alle kussens erop te leggen (en s avonds weer terug de schuur in) én je zit er niet lekker op met eten. Wij eten dus, ook hoogzomers, altijd binnen aan tafel...
Klein dienblad op schoot en probleem is opgelost Trouwens eet je ook wel eens op de bank?? Is hetzelfde idee, werkt prima
Loungeset is heerlijk maar inderdaad niet handig met eten en dat gesjouw met kussens. Voor het diner hebben wij een setje in dezelfde stijl bijgekocht met een tafel. Gelukkig is de tuin daar groot genoeg voor.
Wij willen er 1 met hoge tafel Dan kan je alsnog gewoon eten. Deze hadden we bij intratuin gezien.. Loungeset Fontaine
Ik had de bovengenoemde bezwaren ook. Wij hebben uiteindelijk toch voor een normale hoge houten tafel gekozen. Met rieten stoelen waarvan de rugleuning verstelbaar is dmv een gasveersysteem. Ben achteraf blij met onze keuze. Lekker praktisch ook met het eten en een kinderstoel erbij.
Wij hebben een grote steigerhouten loungeset met 2 kleine tafeltjes. Maar de leuningen van de bank zijn erg breed en daar zetten wij onze borden op. De kinderen hebben 2 stoeltjes om aan tafel te zitten.
Of alleen een bank Vd loungeset?! We hebben een hoekbank met hocker evt tafeltje. Ivm ruimte ook uitelkaar gezet en genieten van beide. Eten kan dan gewoon aan de tuinder.
Een kleine lounge set en tuinset. Wij hebben ook beide, een lounge set is lekker maar zeker niet handig met eten of je moet met je bord op schoot zitten.
Hier kiezen we voor een loungeset met lage tafel. En een grote picknick tafel als we hoog willen eten we hebben straks(over 8 dagen hihi) van de luxe van een houten overkapping waar de loungeset onder komt te staan dus dan ook geen gezeur meer met de kussens
Wij hebben geen overkapping dus zal de kussens ook moeten binnen sjouwen.... Hoge tafel bij de loungeset is inderdaad ook nog een optie. Die set van de foto vind ik in ieder geval erg mooi. Volgens mij moet ik er ook niet te veel over nadenken. We hebben tot nu toe in al die jaren dat we hier wonen gemiddeld 4x per jaar buiten gegeten dus om daar nu alles van af te laten hangen...
Wij hebben een loungebank (grote hoekbank met hocker) en een apart tuinstel met hoge tafel en stoelen. Eten doen we bijna altijd binnen. Bbq kan makkelijk op de loungebank. Wat betreft het sjouwen met kussens, wij doen dat als volgt: In de herfst/winter liggen de kussens op zolder. Afgedekt met een zeil. In het voorjaar wanneer het lekker buiten-zit-weer is geworden halen we eenmalig de kussens van zolder, leggen ze op de bank en laten ze daar. Tot het buiten-zit-seizoen voorbij is, dan gaan ze weer naar zolder. We hebben bij de intratuin een grote hoes gekocht die speciaal voor zo'n loungeset is en die waterdicht is. Elke avond gaat de hoes over de bank met kussens en 's ochtends weer er af. We slepen dus maar 2 keer per jaar met de kussens