Hallo allemaal, Vandaag of morgen is mijn NOD, en door hoe ik mij voel icm mijn temperatuur kon ik mij vanmiddag echt niet meer inhouden en heb ik een testje gedaan. En tot mijn grote geluk kwam er een streepje! En dat met middagurine! Nu morgenochtend tempen, als dan mijn temperatuur hoog blijft dan durf ik het pas echt te geloven. Maandag hebben we het intakegesprek gepland staan voor het starten met IUI, zoals jullie wel begrijpen zou ik zo ontzettend gelukkig zijn als we hier niet mee hoeven starten! 1x eerder zwanger geweest in augustus vorig jaar en toen na 6,5 week een MA gehad. Dus het word sowieso spannend. De komende dagen zal ik waarschijnlijk nog wel vaker gaan testen. Duimen jullie mee dat dit kleintje bij ons blijft? Liefs Mika
Wow geweldig! Ik duim met je mee dat het kleintje lekker blijft zitten bij je. Wat zou het fijn zijn als het traject niet nodig is
Prachtige test, ik duim voor jullie zodat jullie niet naar de Iui hoeven Ik durf je wel te feliciteren
O wat fijn!! Prachtig begin van iets heel moois. Ik hoop dat je over een jaar een kleintje hebt die voor je duimt, hoeven wij het niet te doen. (O, en jaar omdat ze niet meteen kunnen duimen he! Even voor de dui(m)delijkheid)