Lodger Bunker écht tot 4 jaar?!

Discussion in 'De babyuitzet' started by Janna, Sep 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Janna

Janna Fanatiek lid

Mijn bijna twee jaar oude dochter past nog nét in de voetenzak die bij de wandelwagen hoort. Ik ben een beetje bang dat ze er van de winter niet meer in past. :( Ze heeft er maar één winter in gezeten en 't rotding was best duur. :x

Ik was eigenlijk van plan haar deze winter nog wel in de voetenzak in de wagen te zetten. Ik loop zeker twee keer per week 20 min naar het dorp voor boodschappen o.i.d.. Dat hele stuk kan ze niet zelf lopen, dus na 5 of 10 min gaat ze altijd in de wagen. Het lijkt me ook voor een ouder kindje best koud om 's winters in de wagen te zitten zonder voetenzak.

Ik denk er nu dus over om een lodger bunker te kopen. Ik heb alleen geen zin om weer een dure voetenzak te kopen waar ze maar één winter in kan. Op de site van lodger staat dat hij te gebruiken is tot 4 jaar, dus dan zou ze er nog zeker twee winters in kunnen, hopelijk zelfs drie. Maar klopt dat? Passen kindjes van drie of vier jaar er inderdaad nog in? Anders koop ik liever een goedkope fleece deken bij de Wibra. ;)

2. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

Oct 18, 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Mijn zoontje word in maart 2, dit is zijn 2e winter en ik moet zeggen dat er nog genoeg ruimte is onderin de Bunker.
    Ook vind ik het een erg fijne ding.

Ik heb het toevallig gister uit de kast kast gehaald en weer op de Mura kinderwagen bevestigd. Hij hoefde geen jas aan, want hij zat lekker ingepakt en is er ook heerlijk in slaap gevallen.

Ik raad het je zeker aan en kijk anders even bij de Prenatal ofzo of het wel lang genoeg voor je kindje is.

3. Janna

Janna Fanatiek lid

Ja, ik wilde zeker bij de prenatal gaan passen. Áls ik hem ga aanschaffen, lijkt het me een mooi item om tijdens de mama mazzeldagen te kopen. ;) Alleen geloof ik meteen dat ze er nú in past. Dat zegt echter niet zoveel over volgend jaar, of het jaar daarna. (Hoewel ik haar dan gezien haar leeftijd vermoedelijk vrijwel niet meer in de wagen/buggy zal hebben.) Vandaar dat ik benieuwd ben naar of hij in de praktijk inderdaad groot genoeg is voor kindjes van drie of vier.

4. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mijn dochter past er niet meer in en die is 3 ;)

5. sjak

sjak Niet meer actief

Ligt er misschien ook wel aan hoe groot je kindje is... Mijn dochter is nu al 86cm bij 15 maanden. Ik denk niet dat wij er nig twee jaar mee kunnen doen. Maar het is wel een heel fijn ding!

6. Minki

Minki Actief lid

Sep 29, 2012
    220
    0
    0
    N-H
    Ze passen er op een gegeven moment niet helemaal meer in zeg maar. De romp komt er dan meer bovenuit.

Ik heb er voor de wintersport vorig jaar eentje via MP gekocht. Scheelde ook in de prijs en ik heb een keurige lodger!

7. Janna

Janna Fanatiek lid

Hmm, ik word nog niet enthousiaster...

@Sandraske: Hoe lang is jouw dochter nu? En past ze er nét niet meer in, of is het echt veel te klein?

8. Carino

Carino Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    4,277
    0
    36
    Ik vind hem wel groot eigenlijk. Daarnaast verwacht ik zelf niet een kind in de wagen te hebben wanneer ze 4 jaar zijn ;)

9. Janna

Janna Fanatiek lid

Nee, dat is waar, ik ook niet. Maar ik zou hem met 3 nog wel willen gebruiken. Of met bijna 3. Mijn dochter is van december en deze winter wordt ze 2. Ik weet niet of ik haar volgend jaar winter nog in de buggy heb, maar als dat zo is, zou ik hem graag ook dat winterseizoen nog gebruiken. Dat is dus de winter dat ze 3 wordt/net is.

10. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik heb de Lodger Bunker al van mijn oudste. En beide kinderen zijn groot! Toch heeft oudste zeker tot zijn 3e erin gezeten en jongste nu ook. Net zoals iemand al zei: ze worden groter en op een gegeven moment komen ze niet meer helemaal ingewikkeld maar als je dikke jas en sjaal en muts ed aandoet en dan nog eens de bunker dan hebben ze het echt warm. Het zit dan ergens tussen de middel en schouders. Dat is toch geen probleem dan? En voetenzak red dat absoluut niet eens ;) Oh en het voordeel is dat je de binnendoek eruit kunt halen en de buitenkant dus ook in herfst en lente kunt gebruiken. Ik vind het zijn geld echt waard.

11. Janna

Janna Fanatiek lid

Oh, dat klinkt goed!

Ik denk dat ik morgen even naar een winkel ga om hem in het echt te bekijken / passen en als ik tevreden ben, ga ik er denk ik een kopen via mp.

Bedankt voor alle reacties!

12. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

Feb 19, 2012
    3,224
    525
    113
    Zou jij een foto van jou mura met bunker kunnen plaatsen? Ik twijfel om de bunker te kopen voor mijn mura

13. Femkee

Femkee Actief lid

Nov 6, 2012
    247
    1
    18
    NULL
    NULL
    Heb afgelopen week eentje via MP gekocht. Dochter is pas half jaar, en weet dus niet of ze er tegen die tijd nog in past, maar ben nu al blij met het ding ;) Vind m zooo leuk! :D

Share This Page