Kids Factory Amsterdam

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sjalleke, 3 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.159
    408
    83
    ik ging vanmiddag even naar de Kids Factory in A'dam en kwam erchter dat ze er in A'dam mee gaan stoppen :(
    Maar heb je nog een leuk kamertje nodig en heb je geen bezwaar tegen een showroommodel lijkt het mij de moeite waard om te gaan kijken..
    Ik heb verder niet gekeken omdat ik te erg in shock was en geen kamertje nodig heb dus ik weet niet hoe of wat verder ;)
    Breda blijft trouwens wel bestaan en er komt ook een webwinkel...

2. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Wat jammer! Die winkel zit echt heel dichtbij mijn huis! Wanneer gaan ze stoppen?

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hmmm ok, ze waren anders altijd behoorlijk aan de prijs. Misschien dat je nu iets voor een redelijke prijs kan krijgen...

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.038
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Ben errug benieuwd naar de webwinkel.
    Heb er namelijk een super leuke kinderkamer gezien!
    Maar wij wonen in het noorden van het land...dus een webwinkel zou echt een uitkomst zijn.

5. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    ik vond het de laatste keer dat ik er was een rommel en een heleboel hadden ze toen al niet meer....ben wel benieuwd naar de webshop..

6. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    ik vond dat er weinig mensen liepen die je konden helpen..nadat ik ernaar had gevraagd duurde het nog honderd jaar voordat er iemand kwam. en qua kinderwagens vond ik het een klein rommelig hoekje

7. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Ik ben er net geweest en de winkel is al zo goed als leeg. Ze stoppen einde van de maand, maar qua spullen kunnen ze makkelijk na het weekend dicht.

Deel Deze Pagina