Ik zoek een jongensnaam met twee lettergrepen, passend bij Nora en Suze. Liefst Hollands. Scandinavisch of Vlaams mag ook. Niet Engels of exotisch zegmaar... Graag hip, stoer en lief tegelijk hahaha. Sorry voor alle eisen. Alvast bedankt voor het meedenken!
Nora, Suze en... Jitse Jelte Teije/Thije Thijmen Boris Quinten Wessel Hessel Ivo Leo Leon Roan Lasse Thias Siebren Hugo Rico Rinze
Bij mij waren Noor (is bijna nora toch) en Suze ook mijn favorieten. Ik had de volgende jongensnamen ook op mijn lijst: Seth, Otis, Siem, Lev, Abel, Nathan en Mees.
Hier waren we bij jongen voor Joep gegaan. Bijna nog steeds jammer dat ik nu nooit een zoon Joep zal hebben.
Eerste waar ik aan denk is Nora, Suze & Otis of Ravi! Een naam met 4 letters vind ik er het mooist bij: Abel, Axel, Boaz, Hugo, Ivar, Joas, Joël, Leon, Levi, Milo, Odin, Revi, Roan, Vigo Verder: Arvid, Boris, Casper, David, Felix, Jaron, Jasper, Jelmer, Jonas, Joris, Oscar, Pepijn, Quinten, Tristan
Teije Jelte Melke Bjarne Rune Sebas Silvijn Joren Kieran Tygo Seger Jurre Duco Kobe Lode Fedde Timo Renzo Ilan Mias Tobin Sverre Hidde Abel Axel Faber Thorben Soren Linus Vigo Jochem Borre Olaf Arvid Guido Sybren Jonas Jonah Jelmer Rogier Morris Marcus Magnus Yannick Morten Jacco Lieuwe Sije Justus
Al genoemd of niet helemaal de eisen maar wat ik leuk vind erbij is. Nora Suze & Mats Nora Suze & Levi Nora Suze & Joris Nora Suze & Ivan Nora Suze & Otis Nora Suze & Luca Nora Suze & Boaz Nora Suze & Finn