Hallo Allemaal. jongensnamen verzinnen vind ik echt moeilijk! Wat vinden jullie van de naam Fender? als het een meisje wordt, hebben we wel een definitieve naam Zoë. Wij gingen in eerste instantie als jongensnaam voor Logan. maar dit is het voor mij gewoon net niet.. ik begon er aan te twijfelen en ik vind het wel leuk! alleen het is het voor mij gewoon nét niet.. de teleurstelling bij mijn vriend was groot haha! maarja ik wil gewoon geen naam geven waar ik niet helemaal 100% achter sta! Nou kwam ik dus op Fender en dat vinden we alle 2 wel heel leuk!
Fender leuk! Hou persoonlijk van korte namen voor jongens maar deze vind ik wel leuk! Logan vind ik troueens ook leuk, bij ins stond hij op het lijstje voor een meisje (lan er niets aan doen ik hou van jongensnamen bij meiden) wst vind je van Josh en Lennox?
Fender staat nog steeds boven aan mijn lijstje. Vl vond het bij de eerste twee niks, dus we zijn voor andere namen gegaan (zie onderschrift). Maar voor de derde ga ik t weer proberen als t een jongen is. Faber en Seeger vind ik ook nog erg leuk.