Isra is ook leuk of -Israe -Irsa -Esri Maar Esra vind ik ook nog steeds mooi. En Jesra met de ''s'' vind ik al weer vrouwelijker inderdaad.
we wilden graag een naam beginnend met een J. Vandaar Jezra/Jesra... Maar ik vind twijfel toch echt teveel... Misschien terug komen op een ouder idee. Niet beginnend met een J maar wel een naam die wij beide heel leuk vinden.. Aliyah
Ik vind Jezra heel leuk, en ook veel leuker dan Aliyah. Als je zelf Jezra mooi vind, zou ik niet zo twijfelen... de meeste mensen zullen de afkomst niet weten, als jij aangeeft dat het eenHebreeuwse naam is, prima toch.
Is ze al geboren? En welke naam ist geworden? Anders nog opties: Jedidja Jada Ik vind Jesra ook mooi hoor! Wel mooier dan met een z eigenlijk.
Jesra vind ik wel mooi voor een meisje(Jezra ook trouwens). Aliyah is ook mooi. Beide passen mooi bij Noah. Gaan jullie meerdere namen geven? Misschien kan je dan kijken welke naam mooier staat bij de andere namen.
Ik vind aliyah mooier klinken, veel zachter en vrouwelijker. Jezra vind ik precies nogal geknutseld, ezra is een jongensnaam en esra klinkt hard.
Ik vind Esra wel leuk, Isra ook, maar Thirza nog leuker! Lastig als je twijfelt.. Ik ben benieuwd wat je gaat kiezen!
Nee hij/zij is er nog niet. Morgen 40 weken precies. Spannend dus. We gaan toch voor Jezra. Staat leuk bij Noah, de Z maakt t toch apart. En staat leuk bij de andere namen (vernoemingen) Ik ben ook weg van de naam Jada! Helaas al 2 in de familie met die naam
Ik vind Jesra of Jezra prachtig! Echt niet 'te' apart, vind ik, ook al heb ik de naam nooit eerder gehoord. Ziva vind ik ook mooi. Of Iva. Misschien vind je Irsa ook mooi? Ezrah vind ik raar gespeld, die h is overbodig en Ezra vind ik mooier voor een jongen. Voor een meisje zou ik eerder voor Esra of Isra gaan. Of (met Bijbelse achtergrond): Isca(h), Jescha, Rivka, Jiska, Tamar, Maite, Liz, Elle, Ella, Malin, Aina, Myra, Dana, Dani, Lisa / Liza, Joëlle, Leanne, Tirza(h), Lilou, Ela(h), Jela, Ivka, Sari, Sarai, Anaïs, Junia, Chloe, Loïs, Yaël, Sera, Lena, Lina, Mae/May, Ava, Eva, Sara(h) / Zara, Julia, Lise, Mara, Anouk, Evie, Lizzie / Lizzy, Tibby, Ibbie, Izzy, Sue, Suzy, Leni, Lottie, Jessie, Jess, Libby, Polly, Molly, Maia / Maja, Linn, Lilly, Hanna(h), Hanne, Vanna, Vianne, Janne, Janna(h), Jonna, Jutta, Maura, Liesel / Liesl, Sanna, Sanni, Sanne, Lotte, Mare, Yutke, Lea, Mica, Sine, Riva..?