Valentijnsdag is een speciale dag voor ons, niet vanwege het commerciële gedoe maar omdat een belangrijk familielid dan jarig is. Mijn man vind vernoemen naar nog levende mensen niet zo leuk. Dus ik dacht misschien kunnen we iets met Valentijn doen. Nu is de naam Valentijn al bezet in onze familie. Heeft iemand ideeën wat hier nog meer van af te leiden is?
Ik vind Valentijn een veel mooiere naam dan de namen die ik hieronder ga zetten. Lenny Tijn Alen Valentino Is Valentijn van erg dichtbij al bezet, of is het iemand die jullie niet zo vaak zien?
Ik dacht altijd dat 'tijn' van Constantijn komt (zo noemt prinses Beatrix haar zoon Constantijn ook haha). Overigens betekent Valentijn niet zozeer liefde, maar is de naamdag van sint Valentijn later in het teken van liefde komen te staan. Wij hadden vroeger een buurman genaamd Valentijn, heel aardige man dus wel positieve associaties.
Is het voor een jongen of een meisje? Voor een meisje vind ik het wat makkelijker ligt er ook aan hoe herkenbaar je het wil hebben natuurlijk. Valentine Lenn Tijl Til Lent Eli Val Valentina Lena Lina Vala Inte Tanne Ela Inna Jinte
Vind het toch niets bij nader inzien het zou dan als tweede naam zijn. Tijn komt ook al voor in onze familie en is niet onze smaak. Ga maar weer verder brainstormen hoe ik kan vernoemen .