's nachts doet ze het niet, maar 's middags kleed Jelina zich tegenwoordig uit in bed, inclusief luier. Met als gevolg dat ze al 1x haar hele bedje ondergeplast heeft. Wat kan ik hier aan doen? Ze heeft nog gewoon een romper aan. Net lag mevrouw helemaal naakt in bed! O ja, Jelina wordt in december 2 jaar
Sam kan zichzelf gelukkig niet zover uitkleden.. Maar ze ligt hier in een slaapzak en ik frot de sluiting in de slaapzak zodat zij het niet meer zelf kan openkrijgen.
Heerlijk die leeftijd (zit er zelf niet meer zover vanaf hoor, dus ik bereid me al voor!) Ik zou idd ook gaan voor slaapzak! En anders pyjama's aan 1 stuk, in de hoop dat ze die niet zo snel uitkrijgt...
In een slaapzak raakt ze in paniek, en vooral omdat ze nu in het grote bed slaapt vind ik dit niet zo'n veilig idee. En dan optie 2 een pyama aan 1 stuk, waar vind ik die in maat 92 ?
hoi hoi ik ga heel tegendraads doen sorry maar ik zou dus een groot bedzeil kopen en die op haar bedje doen tegen eventuele plassen want ik denk dat jou meissie namelijk wel een heel snel zindelijk gaat worden Alisjha mijn dochter deed het ook altijd echt gek werd ik ervan tot ik het zat was heb een bedzeil gekocht en gezegd prima onderbroek aan en ze heeft nog nooit in haar bed geplast zij was toen 9 maanden zou wel gewoon een onderbroekje en pyama aandoen een potje op de kamer zetten en lekker laten gaan even kijken hoe dat gaat als het straks kouder word denkt ze wel 2 keer na voor ze haar kleren uit doet succes groetjes nathalie
Iris doet het soms ook hihi heb ook al slaapzak geprobeerd maar ja ook die krijgt ze uit en als ik hem omdraai zeg maar binnenste buiten wordt ze ecjht boos .. Gelukkig heb ik al een speciaal matje op hara matrasje dus kan een ongelukje nog eens gebeuren ... Leuke leeftijd he vera zit er ook precies in hihi
Gisteren heb ik hetzelfde advies gekregen als dat Nathalie hierboven gaf. Dus ik denk dat ik dit idd ga doen. Ze hebben me ook het advies gegeven om het rompertje met een veiligheidsspeld dicht te maken, maar dat vind ik best gevaarlijk. Ik ga dus een zeil in bed leggen, en idd het potje ernaast zetten. En dan ben ik eens benieuwd. Jullie horen het wel.
Maar tot ze in bed plast vind ik nog niet zo erg, maar ik zie het al gebeuren "gepoept, en dan lekker de muur ermee insoppen". Dat vind ik minder!