Hi, Eindelijk heb ik een eisprong met behulp van clomid. Ik weet niet precies wanneer mijn eisprong is, maar in ieder geval niet zo vroeg. Meestal rond dag 17/18 en dat zou dan aanstaande vrijdag of zaterdag zijn. Maar je weet het niet het zou ook nog zondag kunnen zijn. Nu dus de vraag: wanneer kunnen we het beste klussen? We willen het ook weer niet iedere i.v.m. de zaadkwaliteit. Ik hoor graag jullie meningen en bedankt alvast. gr vruchtje
Ik geloof toch dat ik het iedere dag zou doen, zeker omdat de zaadkwaliteit perfect is. Dus veel plezier. Ik verplaats dit onderwerp, naar vruchtbaarheidsbehandelingen.
Dank je wel voor het verplaatsen. Ik had al een mailtje gestuurd naar Josies voor het verplaatsen. Ik had per ongeluk verkeerd geplaatst, excuses
inderdaad, volgens mij goed advies van prinses. Als er geen problemen met het zaad zijn, is elke dag volgens mij geadviseerd. Dus daarom hoef je het niet te laten. Wil/ kun je toch niet elke dag, dan zou ik zelf (wij doen het om de dag ivm matige zaad kwaliteit) er van uit gaan dat je ei zaterdag komt. Dan zou ik het donderdag, zaterdag en dan nog zondag doen (die laatste keer is dan soort van "bonus", beter nog een keer met minder kwaliteit zaad, dan helemaal niet, toch?). Op die manier zit je ook echt nog goed als je ei vrijdag komt, een dag van te voren is echt nog ok, zeker bij goed zaad. Ik weet niet of je temperatuurt, maar das wel handig om te bepalen, wanneer je ei komt (volgende maand dan) en is geweest. Als je dat doet: blijven door klussen tot je temperatuur stijging! Succes (en vooral: veel plezier)
ik zou idd elke dag oefenen, gezien de qualiteit van het zaad!! ik heb de laatste ronde(de ronde dat ik zwanger werd van Mika) van de fert. arts om de 36u moeten klussen.....dit hebben we ook gedaan....