11 dagen na tp test negatief maar .....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mummie2b80, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

29 mrt 2008
    922
    0
    0
    Hoi meiden,

Helaas mocht het weer niet zo zijn. De kruidvattest gaf vandaag 11 dagen na tp weer negatief aan. We hadden goede hoop omdat ik ontzettend veel hoofdpijn heb sinds gisteren en licht in mijn hoofd.
    Dit is er vanmorgen nog steeds en heb er niet van kunnen slapen. Dit had ik nog nooit gehad....
    Maar ik hoorde ook dat de kruidvattesten vaak wel goed zijn en wacht dus mijn ongi weer af (gisteren laatste utrobollen ingebracht).

Iemand soms ervaring met negatieve test maar toch zwanger? Je weet het immers nooit.

2. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

29 mrt 2008
    922
    0
    0
    niemand?

3. danip

danip Niet meer actief

Is dag 11 niet wat aan de vroege kant? Heeft de arts daar wat over gezegd? Er zijn wel vrouwen die echt een paar dagen later pas positief testen. Sommigen zelfs pas een week (of nog later) na NOD. Dus het kan natuurlijk nog alle kanten op, zolang je menstruatie niet begint. Ik hoop het voor je!

Juffie26 vindt dit leuk.
  4. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

29 mrt 2008
    922
    0
    0
    helaas ben ik net ongesteld geworden. Alleen mijn hoofdpijn gaat maar niet weg en ben ontzettend licht in mijn hoofd. WE gaan weer op weg naar de volgende terugplaatsing.

WAt een dag: vrijdag d e13e

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Bij een TP is een embryo tussen de 3 en 5 dagen oud, dus dan zit je al over je NOD heen...

6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    A bah wat rot!
    Sterkte!!

7. danip

danip Niet meer actief

Ik bedoelde ook meer dat er vrouwen zijn die pas heel lang na nod positief testen. ik wist niet dat dat een embryo dan al 5 dagen oud was. Weer wat geleerd ;) Sorry van mijn reactie dan.

TS balen! Inderdaad wat een dag, vrijdag de 13e :(

8. Moos

Moos Lid

12 jan 2011
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mummie2b80; ik leef met je mee....helaas ben ik gisteren ook ongesteld geworden. Had ook zo'n hoofdpijn de laatste dagen, maar helaas het mocht niet zo zijn. Is mijn eerste IVF-ervaring na 2 natuurlijke zwangerschappen, maar wat voelt dit klote zeg! Heb een flinke kater en dat is niet van de drank! Maar goed, we moeten verder. Ik wil je even heel veel sterkte wensen...

9. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

29 mrt 2008
    922
    0
    0
    op dit moment nog steeds erge hoofdpijn maar bruinverlies is gestopt, waren maar een paar druppeltjes met afvegen. Waarschijnlijk morgen dat het doorzet! ik wacht wel af.

10. De Utrogestan kan er voor zorgen dat je menstruatie wordt tegengehouden. Bij mij is het zo dat ik mijn menstruatie pas 3 dagen na het stoppen met de Utrogestan krijg.

Wel balen dat je een negatieve test hebt. Heb ik ook vaak :)

Deel Deze Pagina