Babydump thuisbezorgen

Discussion in 'De babyuitzet' started by Suusjeuh, Apr 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hoi meiden!
    Ik ben mn agenda kwijt... En daar had ik de website in geschreven waarop je kan kijken hoelaat babydump je bestelling komt bezorgen. Wie oh wie helpt me uit de brand? Morgen komen ze ons kamertje bezorgen... Tussen 8 en 18uur, laat ik nou net met een ziek kind niet heel de dag bij de voordeur kunnen wachten...

2. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

Aug 8, 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
  3. moielle

moielle Fanatiek lid

Oct 7, 2011
    1,377
    473
    83
    Female
    Flevoland
    Haj!
    We hebben in de winkel van Babydump een badset 'gekocht' maar de standaard was uitverkocht. Die komt deze week binnen en dan komen ze het bezorgen.
    Ik heb hier de bon daarvan met op de achterkant de voorwaarden ed.
    Maar bij het kopje thuisbezorgen staat alleen dat je twee weken van tevoren een telefoontje krijgt welke dag het geleverd wordt. Én dat je de chauffeur vanaf 7.00 uur kan verwachten! En dan de zin: Helaas is het voor ons NIET mogelijk om een exacte tijd aan te geven. Wij verzoeken u hiermee rekening te houden.
    Tegen ons is verteld dat het geleverd wordt door TNT.

Kan verder geen verwijzing naar een site vinden...

4. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,866
    15
    38
    Ik heb toendertijd geen website gekregen, maar hier bezorgen ze het in dagdelen.. Anders morgen even babydump bellen?

5. moielle

moielle Fanatiek lid

Oct 7, 2011
    1,377
    473
    83
    Female
    Flevoland
  6. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

Aug 8, 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Ik had idd online besteld.

7. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Ons kamertje (& kinderwagen, campingbedje enz) kwam met een babydump vrachtwagen. Ik denk dus dat postnl er niets mee van doen heeft. Hier werd ook een dagdeel afgesproken maar ze belde de dag er voor of ze om 6.30 ( :$ ) mochten komen. Morgenvroeg gewoon even bellen?

8. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Geen postnl ofzo nee de spulletjes komen gewoon met de babydump vrachtwagen... Balen, heb nu ook geen tijd mn agenda te zoeken, het was iets als thuisbezorgd.nl ofzo maar dat is voor afhaalmaaltijden ;) ik zou er mn postcode in kunnen vullen en dan kreeg ik een tijdsindicatie... 1 voordeel, ik ben hopelijk heel de dag thuis. Anders is t niet goed want kleine meid spuugt al sinds gister middag alles uit, diaree en koorts...

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38

Share This Page