Wow, thanx meiden.. had niet zo veel reacties verwacht, helemaal super Ik ga even terug lezen, hoofd net een vergiet
Haha, ja zo zit ik nu ook al: Schat, zullen we de oranje muur ander kleurtje geven heb ik toch het idee dat we echt weer voor dit kleintje bezig zijn. Veel kleertjes, rompers, mutsjes, sokjes etc heb ik ook in unisex, scheelt inderdaad veel. Maar koop sowieso wat meiden kleding mocht het een meisje zijn. (weten we over 2,5 week) Babyfoon extra hoeft hier in principe niet, en scheelt dat baby benede slaapt.
Ik heb het andersom haha, zoonlief is van begin mei, en straks de baby van begin september Oh nu ik er over na denk, dan kan zelfs een jongen niet met de babykleertjes die ik nu heb.. want dat zijn zomerkleertjes.. goed dat je het even zegt, thanx!! Ja dat scheelt dat je een wiegje hebt, dat hebben/doen wij niet, dus zoonlief zal gelijk in peuterbedje moeten, maar die krijgen we van me ouders incl. beddengoed.. dus ideaal
Nou, ik heb nu dus de Avent flessen, maar die lekker allemaal ontzettend. Dus wil sowieso ander merk gaan proberen. Al heb ik er nu 1 bij de etos zwangerdoos gekregen, 1 van Chicco.. dus gaan we die proberen, haal nu niks extra bij, voor het geval inderdaad dat baby er niet uit drinken wil. Kan dan altijd nog snel ander halen. Kruikendoppen las ik ergens, is ook wel goeie tip ja, en inderdaad wat 'eigen' dingetjes. Kinderstoel haal ik voorlopig nog niet, zoonlief zit er ook pas in vanaf dat ie 6 maand was, dus kan altijd nog Heb gister zelf ook heel lijstje met kleine dingetjes (alles voor badje, hydro's, spuugdoekjes, extra deken,etc) zitten maken, en tot voor nu weet ik echt niks meer.. dus denk dat ik alles wel heb Thanx meiden!!
Wat wij nog hebben en weer gebruiken: - Badje + standaard. - Kinderwagen. - Aankleed kussen. - Maxi-Cosi. En mochten we weer een meisje krijgen, dan kan veel kleding nog een ronde mee. Met een jongen niet, want heb echt alles roze! Moeten dus best veel nieuw kopen: - Nieuwe kinderkamer. Dochter slaapt nog in ledikant en die heb ik verbouwd dus kan niet nog een keer gebruikt worden. Kledingkast dus ook nog in gebruik en commode heb ik al weg gedaan. - Hydrofiele luiers (heb ik allemaal weg gegooit). - Spuugdoekjes/slabbers. - Kleding (of het nou een jongen of een meid is). - Nieuwe hoezen voor een jongen. - Kruiken. Zo'n beetje dus een hele uitzet lijst opnieuw!
Oh oke haha, ja zo'n idee had ik hier eerst ook, maar valt dus nog alles mee. Lijstje wat ik nu heb om aan te schaffen: - Wasgel - Shampoo - Schuimbadje - Babyolie - Badolie - Bodylotion - Haarlotion - Borsteltje - Sudocreme - Zetpillen - Wattenstaafjes - Luiers - Doekjes - Thermometer - Voeding - Evt extra fles - Evt fopspeen - Slabbers - Hydro's - Deken (voor zoonlief, mag nog nie onder dekbed) - Vitamine D - 1 Kruik - Als het een meisje word meisjes kleding, anders - wat warme kleding voor een jochie, omdat ik nu alleen zomerspul heb in de kleine maten. Echt kleine dingen dus, meer kan ik tot nu toe niet bedenken. Denk dat de duowagen de grootste aankoop word straks.
Hier wat meisjeskleding kamertje aankleding kamertje duowagen hydrofiele en flanellen doeken extra nagelknipsetje washandjes aankleedkussenhoes babyfoon luierdoekjesdoos beddengoed Sommige dingen als noodzaak en sommigen gewoon wenselijk..!
oh wij ook een wiegje gekocht! ( 50 euro mp! incl matrasje, als nieuw! ruitk schoon en fris hihi) heb ook nog een nieuwe boxkleed gehaald! succes heh!