Hoi , Ik heb niet opgelet en mijn zoontje heeft dus 2 kauwgoms gegeten . Is dit gevaarlijk iemand ervaring hiermee ik ben bang dat het aan zijn darmen blijft plakken. Mijn zoontje is maar 12 maanden
Mijn dochter heeft ooit eens in een onbewakt moment twee tandjes van haar baby-kammetje doorgeslikt. Ook de hap gebeld en die vertelde dat ze er wel weer uit kwamen.En de volgende dag kwamen ze er gewoon weer uit... Dus denk dat het met kauwgom ook zo is. Anders bel je toch de hap even. Die kunnen je vast geruststellen en je vetellen wat te doen.
Tjah, als het urgent is bel je de ha post toch? Anders is het ook niet urgent maar gewoon een vraag Maar kauwgom dat blijft plakken aan de darmen heb ik nog nooit gehoord. Ik zou voor mijn gemoedsrust gewoon de ha post even bellen, waarschijnlijk poept hij het gewoon weer uit.
af en toe slik ik ook mijn eigen kauwgom in, en dat blijft niet aan mijn darmen plakken. maar idd even de hap bellen.
Joh, kan echt geen kwaad hoor! Ik slik mijn kauwgom zo vaak door...* schaam* Natte kauwgom plakt niet hoor en komt er als het goed is gewoon weer uit.
Dat blijft niet plakken hoor. Aan de binnenkant van je darmen zit een slijmlaagje. En zo ie zo wordt het door je maagzuur een stuk afgebroken. Maar vraagt me eerlijk gezegd wel altijd bij dit soort dingen af, als je dit zo urgent vindt wat doe je dan inhemelsnaam op ZP en ga je niet naar de HAP?