Ik ben op zoek naar leuke betaalbare jongenssandalen maat 25/26 Ik ben iemand die helemaal niet van de sandalen houdt voor jongetjes maar nu het zo warm is zou het voor de kleine man wel lekker zijn Iemand enig idee waar ik zoiets kan vinden? (Hebben jullie er toevallig dan een voorbeeld van?)
Kijk eens bij van Haren of Scapino, zijn niet zo duur en toch leuk! Prijs ligt rond de 20 euro ongeveer.
Scapino, Schoenenreus, Bristol. Dan ben je rond de 15-25 kwijt. Of een sportzaak, daar heb ik vorig jaar voor onze meid leuke sandaaltjes gevonden. Ze kostten 12,-.
ik heb sandalen gekocht van kipling ( 39,95euro) bij molenkamp en voor de jongste deze replay zelfde prijs als de kipling bij schuurman schoenen
Urban sportieve kinder sandaal, Schuurman Schoenen | Dat past me wel Wij heben laatst deze sandalen gekocht.. Staan erg leuk, en hij loopt er goed op..
Oke, de link doet het dus niet... kleertjes.com Dan naar schoenen, jongensschoenen, sandalen --> timberland. Het is een sandaal met legerprint. art nr 87332 / 50877 / zomer 2011
ik ben ook niet zo van de sandaaltjes voor jongens. ik heb ze van nike die heb ik bij aktiesport gekocht. ideale dingen, als ze nat worden zijn ze zo weer droog en ze zien er ook nog sportief uit.
Toevallig verkoopt mijn moeder nieuwe sandalen.Of het je het wat vind weet ik niet natuurlijk maar hierbij de link: Wilma De bruin Profiel - hyves.nl Zo te zien heeft ze ze nog in mt 25.
Ik heb donkerbruine van de Zara voor 35 euries. Met niet zo'n asociale dikke zool. Of nog erger, een disneythema. Lekker van leer en niet van plastic.
dit zijn de eerste sandalen uit alle topics enz. voor jongens die ik leuk vind, voor de rest echt vreselijk.
Gisteren toevallig bij de Scapino nieuwe sandaaltjes voor Lenn gekocht.. waren 30 euro geloof ik.. heb er helaas geen foto.. Van Haren of schoenenreus hebben ook leuke sandaaltjes, alleen gisteren niet in zijn maat.. Van Haren ligt rond de 20 euro..
heb al paar weken hele leuke. ik hou totaaaaal niet van sandalen maar voor de zomer heb je niet veel keuze. Zie alleen dat maat 24 het grootste is maar ze hebben nog veel meer leuke! die ik heb: Sandaal - Schoenen - Jongens - vanHaren Schoenen Bijna zelfde maar dan in maat 25: Sandaal - Schoenen - Jongens - vanHaren Schoenen maat 25 en 26: Sandaal - Schoenen - Jongens - vanHaren Schoenen
Ik ben ook niet zo dol op sandalen maar vandaag hebben we teva sandalen gekocht voor onze zoon, 30 euro en ze staan leuk.
ik heb toevalig vanmidddag sandaaltjes gekocht van reebok zwart met wit bij footlocker ze waren ook 20 euro ze staan heel leuk
Teva sandalen, ik zweer erbij voor mijn zoontje. Lekker stoer en niet zo duf. Alleen ze stinken een uur in de wind als ie ze uitdoet...hoe dat dan weer kan met open schoenen, geen idee?!
dat stinken komt vaak door wat zweet tussen de voet en het schoentje (zool) dat had mijn zoon bij de teva ook. nu andere gekocht en bij deze geen stank
Ik ben bij van Haren geslaagd voor een paar nette, donkerblauwe sandaalttjes (dichte hak, 2 bandjes met klitteband over de voet) voor 29,95. Ze zijn van het merk Elefanten.