help vakantie

Discussie in 'De lounge' gestart door Ruby1987, 27 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

Oh my...je snapt het echt niet hè...

Natuurlijk wil iedereen dat de zorg voor de kinderen gelijkmatig verdeeld wordt tussen de vader en de moeder, maar als vader niet aan jouw verwachtingen voldoet, dan doe je je kind toch niet weg omdat je het anders niet eerlijk vindt?! Seriously...dan is er echt een steekje los.

Ik zou ook graag willen dat mijn man wat meer initiatief mbt de kindere zou nemen. En ja, daar hebben we regelmatig gesprekken over, maar nog niet met het voor mij ideale resultaat. Maar denk je dat het ook maar een seconde in me op is gekomen om mijn kinderen dan maar bij een ander te dumpen? NEE!!!!! NATUURLIJK NIET! Mijn kinderen zijn mijn alles, ik zou me voor een trein werpen voor mijn kinderen, dus ik neem ook met liefde de zorg voor ze op me. En ja, dat valt mij ook wel eens zwaar, maar dat is totaal en volledig ondergeschikt aan het welzijn en welbevinden van mijn kinderen.

2. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Dat vroeg ik niet. Wat ga je doen als het niet zo gebeurd?? Wat is je back up plan? Je kunt zoveel afdwingen, maar je moet je 1 afvragen of dat i. Het belang van je kinderen is en 2 in hoeverre ga je dat afdwingen? Ga je met politie dreigen dat hij onder begeleiding hem ophalen dan en 3 dagen een agent voor de deur posten zodat je zeker weet dat hij zich aan de wet houdt??

Misschien moet je eens minder de wet willen volgen en meer moeder worden.

3. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Ja maar zo graag om je kind dan vervolgens bij je schoonmoeder te stoppen? En dat je zo vruchtbaar bent, betekent niet dat je je verantwoording niet meer hoeft te nemen w.b je kinderen. Je bent een moeder, althans... hoort een goede moeder te zijn voor je kinderen. Een moeder die 24/7 voor haar kinderen klaar staat, dag en nacht. Dat is stabiliteit ruby, en niet 3 dagen in de week je gezicht laten zien, of tussendoor een dagje je kind gaan ophalen van school.

4. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere

Ik heb van half 9 tot half 5 school. Dan zou ik dus mijn zoontje moeten ophalen, ben ik half 6 in amsterdam tot half 7/7 uur dan zou ik nog thuis moeten komen half 8 nog moeten koken dan zou hij pas half 9 op bed liggen. Of hoe zou jij je dat voor je zien?

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    maar wat doe je in het weekend dan? Aangezien je kinderen 2 weekenden per maand weg zijn? (kan wel raden naar het antwoord maar hoop op iets moois)

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

oma werkt 40u per week?
    jij hebt het te druk met weet ik veel wat dus dan breng je je kind maar naar oma die 40u in de week werkt en zij heeft wel tijd,...

een oma hoort te genieten van haar kleinkinderen, af en toe babysitten kan ook, een nachtje in de week de kinderen daar kan ook wel als ze dat graag wil maar een oma hoort niet full time te werken en ook nog eens een kind full time op te voeden!!!

ik bewonder wel de liefde wat die oma heeft voor haar kleinkind maar wat zal zij een verdriet hebben dat de eigen moeder niet voor zo een lief klein kindje wil zorgen!

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    wat voor opleiding doe je eigenlijk?

8. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    tjong wat zou ik graag jou bij bureau jeugdzorg aanmelden zeg, arme arme kindjes, wat een zielig persoon ben jij, die je kinderen nog slechter als een huisdier behandeld, triest triest triest. geen andere woorden voor,
    sommigen knokken jaren om kinderen te kunnen krijgen, helaas lukt dat niet altijd, en jij gaat er mee om alsof het wegwerpspullen zijn, die je kan aanpakken als je zin hebt.

nee ik vind je een triest persoon, beide kinderen zouden bij oma moeten wonen en JULLIE zouden wat mij betreft uit de ouderlijke macht gezet worden, het woord ouder ben je niet waard.

9. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    En leg mij dan eens uit waarom je het de normaalste zaak van de wereld vind dat je schoonmoeder 40 uur werkt en dan ook nog bijna fulltime op haar kleinkind pas ... Als surrogaat moeder?????

Je moest je de ogen uit je kop schamen.

10. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.171
    1.848
    113
    Die vakantie he geef die aan oma ipv zelf gaan.
    Die vrouw verdiend een dikke pluim en een mooie vakantie.

Jeejtje zielig

11. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Daar ben ik ook heel benieuwd naar!

En ook; wie zorgt dan voor jouw kindje als oma werkt??? Opa?? Of de andere broertjes van je vriend die nog thuis wonen? Of allemaal een beetje?
    Lekker stabiel!

12. sydneys

sydneys Niet meer actief

je eigen kind opvoeden, hoef je ook niet op en neer te rijden,oma werkt toch ook full time!

13. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Vorige week stond er op marktplaats een advertentie van een 'moeder' die een oppas zocht voor 2 van haar kinderen. Voor 1 kind had ze een oppas, voor 2 nog niet. De oppas moest een week beschikbaar zijn, zodat zij zelf met haar vriend op vakantie kon.
    Ik ben er voor 100% zeker van dat jij degene van de advertentie bent, na dit hele verhaal. Helaas is de advertentie verwijderd, dus ik kan 'm er niet bij zetten.

14. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    :$ is dit echt?
    Zo ja enige wat ik kan zeggen, neem je verantwoordelijkheid voor je kinderen! Man en ik hebben beide tegelijk gestudeerd met twee kinderen, en man moest daarnaast ook nog eens werken. Maar no way dat wij 1 van onze kinderen uit huis hebben gedaan. Zijn geen dieren die je zomaar even wegbrengt!

15. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    Dot is weer de surinaamse cultuur daar hebben wel vaker de omas de kids.

Ik heb ook om een aantal dingen ruzie met haar gehad maar het komt ook doordat ik meer verantwoordelijk word gesteld door haar dan mijn vriend dus haar eigen zoon. Dat is ook weer de surinaamse cultuur.

Iedereen die heel graag kids wilt gun ik het ook ontzettend hoor

16. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    :$:$:$

17. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Dit schreef je in oktober 2012
    Hey,

Ik wil niet in detail treden verder over dit verhaal. De situatie:
    Ik heb een relatie van 6 jaar met mijn vriend. We hebben een kindje van 2 jaar en 4 maanden en een kleine van 3 maanden. Nu verwacht hij midden januari nog een kindje. Natuurlijk is de situatie voor mij heel naar (geweest). Maar we hebben gekozen na hele lange gesprekken dat we wel bij elkaar blijven en ons er doorheen slaan. Nu is hij niet zo een man die zijn kinderen in de steek laat en tenslotte kan het kindje er niks aan doen en zullen we het kindje hier regelmatig in huis nemen en word ik dus stiefmoeder. Het voelt voor mij toch wel iets waar ik me een beetje op wil voorbereiden. Mijn vriend is net ontslagen wegens te weinig werk en is hard bezig met een uitkering aanvragen. Momenteel betaal ik dus alles. Het huis de benodigdheden voor onze kids en geef ik hem wat geld hij doet daarvoor weer wat in het huishouden en de kids voor en na de opvang en ik ga naar school. Nu vraag ik me af wat als zijn kleine er bij komt. Als die snachts huilt moet ik er dan ook voor opstaan. Als heteen schone luier moet moet ik er dan ook voor zorgen? Enz. Hoe financieel. Moet hij gewoon een bedrag per maand aan me geven en ik de spullen inslaan wat ik nu ook doe maar met mijn geld dan. Moet ik ook af en toe wat kleertjes voor haar kopen? Enz. Ook huishoudelijke taken zouden er extra bij komen. Natuurlijk ga ik het hier ook met mijn vriend nog uitgebreid over hebben. Ik vraag me gewoon af naar ervaringen.

Ik vraag me af naar hoe jullie het doen en welke afspraken jullie hebben gemaakt, waar op hebben gelet, waar tegen aan gelopen enz.

Iig bedankt
    .... het kind zou in september geboren worden???? Olifantendracht????? je liegt dat je barst meisje..... of heeft je vriend er 2 zwanger gemaakt......

18. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Ik hoop echt zoooo dat dit niet echt is... Arme, arme kindjes :(

19. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    JE BENT POTVERDORIE MOEDER!!!!!!!!! Natuurlijk zegt oma daar iets van. De vrouw is een heldin in mijn ogen. Dat heeft geen reet met Surinaamse cultuur te maken.

Waarom in hemelsnaam moet alles bij jouw alles een gevecht zijn om wie er meer doet dan een ander.

Arme arme arme kinderen.

20. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    Ik heb mn moeder en schoonmoeder en mijn bovenbuurmeisje ga echt niet zo een advertentie op marktplaats plaatsen.

Deel Deze Pagina