help vakantie

Discussie in 'De lounge' gestart door Ruby1987, 27 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Maar zij heeft helemaal niks met jullie kinderen van doen.. En ruzie met haar krijgen omdat jij meer verantwoordelijk word gesteld? Het zijn toch ook jouw kinderen, zoek het verder zelf uit met je vriend? Bovendien ben jij toch helemaal niet surinaams maar je vriend? Maar je vind het blijkbaar wel lekker makkelijk op deze manier.

2. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere

Dat was een ander die heeft in januari haar kindje gekregen

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nou dat rondparen is ook lekker Surinaams zeker :p

4. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Ik geloof echt niks van dit hele verhaal want ts reageerd wel heel nuchter op alle reacties van iedereen....
    Zit gewoon achter de computer te lachen om dit wild west verhaal...

Als dit wel echt is vindt k dit in en in triest en mag jij je de ogen uit de kop schamen.
    Mijn beste vriendin heeft afgelopen week te horen dat haar grootste wens nooit n vervulling mag gaan omat e met haar 34 in de overgang zit en er geen kans meer is....en jullie gaan ermee om alsof je een fiets uitleend!
    Echt schandalig dt!

5. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    Dat hij nu zijn waarschuwing heeft gehad en alleen mijn 2 kinderen als kids heeft zeg maar is ook de enige reden dat ik nog verder met hem kan gaan.

Ik zie morgen wel wat er allemaal staat ga nu leren voor mijn examens

6. Allistair

Allistair Bekend lid

8 jun 2010
    979
    0
    0
    Meestal reageer ik niet op zulke verhalen, maar ik denk dat ik nu wel een oplossing voor je heb.

Ik denk dat het WEL goed is dat je wel met x op vakantie gaat. Het lijkt me ook goed dat je een relatie met x begint, want deze man heeft blijkbaar genoeg geld, zodat het jou aan niks zal ontbreken. Je kan je kinderen dan gewoon naar de opvang brengen en een goed leven bieden. En je hebt dan ook genoeg geld om de rechtzaak tegen G te bekostigen, wanneer die de kinderen niet vaak genoeg wil zien, naar jouw zin.

In mijn ogen is x namelijk de meest stabiele persoon in dit hele verhaal. je vertelt dat hij al tijden gek op je is, dus zal hij waarschijnlijk niet zo snel met een ander het bed in duiken, dus alweer een zorg minder. Daarbij heb je weer een bijkomend voordeel dat hij dus ook geen kinderen bij anderen zal verwekken, dus heb je niet nog meer kinderen waar je in je vrije weekenden voor moet zorgen.

On ja, dat 'vieze' gevoel na het zoenen met hem, gaat vast wel een keertje over.....

Kortom, een echte win-win situatie.;)

7. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    i rest my case...... wat maken sommigen een zooi van hun leven zeg.... en dan nog weer doorgaan met de relatie......

Ontzettend erg dat er 2 kinderen in betrokken zijn.......

vreselijk dit te lezen met in mijn hoofd nog de vermissing van ruben en julian ..... of een mama hier die heel graag voor haar kind wilden zorgenen dat ook 2 jaar deed ... maaer haar kind moest laten gaan..... je moet je schamen.... heb er verder geen woorden voor

8. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Wat doe je nou voor opleiding?

9. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

volgens mij ligt dit niet aan de sirunaamse cultuur maar een moeder die geen moeder gevoelens heeft.

10. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    surinaamse wetenschappen denk ik;)

11. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik denk dat je wel bij gtst kan solliciteren als scenario-schrijfster.. Hebben ze genoeg materiaal voor de komende 5 jaar..

12. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Kan jeugdzorg niet nu gelijk ingrijpen ofzo? Sorry maar jij hebt ze niet allemaal op een rij.

13. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    kan ze ook nog mooi thuis doen;)

14. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    *proest*

sorry!

15. mamaK79

mamaK79 Actief lid

15 feb 2012
    394
    8
    18
    Belgisch Nederland
    Je hebt helemaal gelijk het beste advies dat ik gelezen heb

16. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Precies mijn reactie. :p

17. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ja daar is het toch lekker rustig zonder kinderen :D

18. mol81

mol81 Niet meer actief

Dit kán niet waar zijn! Als het wel zo is, loof ik een beloning uit voor degene die het voor elkaar krijgt om Jeugdzorg te benaderen en de kinderen in een veilige omgeving te laten plaatsen. Genoeg dames hier op het forum die deze verantwoordelijkheid aan kunnen. Walg!

19. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Wat een slecht verhaal zeg. Zielig voor de kinderen idd! Meestal komen dat soort kinderen die totaal geen basis krijgen in hun kindertijd, later ook nergens in de maatschappij. Het zou verboden moeten worden voor zulke types om kinderen te krijgen. Kinderachtig gedoe!

20. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Bezigheid
    Staat op haar profiel..

Deel Deze Pagina