profiel welk profiel, als ik der echte naam zou weten zou ik der zonder problemen op basis wat hier geschreven wordt aangeven bij jeugdzorg, zoals al ik al eerder gezegt heb, en dat wordt steeds sterker, JE verdiend de naam OUDER niet, eerder de naam verwende baby, te triest ben je, oma verdiend een medaille om zo voor je kind te zorgen, ondanks haar 40 uur werken. top mens,
Elke keer als ik een topic van jou lees, gaan mijn haren overeind staan. Dit begon toen je zwanger was van de jongste en je deze af wilde staan omdat het allemaal te druk was... Je ziet kinderen als huisdieren. Arme, arme kindjes. Ik bemoei me niet gauw met andere thuissituaties maar ik hoop dat je je door dit topic de ogen uit je kop gaat schamen, die overspelige 'vriend' aan de kant zet en nu je kinderen eens op 1 gaat zetten!! Aahh wat kan ik hier vreselijk boos om worden zeg...
ZP profiel, weet natuurlijk niet hoeveel van dit alles waar is, maar dat is het enige aan 'informatie' wat ik heb..
Vorig jaar mei ging ze niet naar school en had ook geen werk, dus of ze was tijdelijk gestopt of zolang doet ze die opleiding dus nog niet. Vanaf augustus/september 2012 is ze die opleiding gaan doen/afmaken
Popcorn topic... Te gek voor woorden,oma verdiend een lintje! Snap je dan niet dat jij als moeder zelf voor je kinderen hoort te zorgen?? Oma werkt 40 uur en zorgt voor je jongste,jij studeerd en kan dat niet? Iets klopt er niet...
Uhu maar jij ook! jij dump je kindje bij oma omdat je het niet aankan... en zodra de een naar school gaat mag de ander weer tevoorschijn komen en ga je weer mama spelen? wat belachelijk!!! en daarbij kun jij geen erkenning afdwingen hoor, weet niet waar jij onderzoek hebt gedaan maar dat zal vast de eerste de beste google pagina zijn geweest die jij als waarheid aanneemt. als de vader zegt ik wil geen omgang dan kun je ernaar fluiten... ben je nou echt echt zo naief??? arme kinderen! breng ze allebei onder bij oma want jij kunt dit gewoon niet en dat gaat ten koste van je kinderen! 1 of 2 in huis maakt echt geen wereld van verschil hoor! ook niet als je alleenstaand bent! heb een paar vriendinnen die dat zijn en die redden Zich prima, met baan erbij! jij bent geen kinderen waard als je zo met het kostbaarste mooiste in je leven omgaat.. bah walgelijk!
Ik denk zelfs dat de vader meer verantwoordelijkheid neemt dan zij, tis ook zijn moeder die het kind opvoed, waarschijnlijk zal hij zijn kind ook vaker zien
Nou....eerste keer dat ik zoiets doe, en normaalgesproken is er geen haar op mijn hoofd dat ik hier aan denk. Maar kijk maar eens (en dit zijn maar een aantal 'hits'): ~ amina kasmi - Maroc | LinkedIn https://twitter.com/AssiaAnissa
Ik heb de namen van dr kindjes (die heeft ze hier verteld, komen niet veel voor) weleens gegoogled omdat ik gewoon niet geloofde dat het echt was. Maar de kindjes bestaan dus ik vrees dat ze gewoon echt gestoord is. Ze vind armani kleding en een bugaboo (vraag me af waar ze die voor nodig heeft) belangrijker dan dr kinderen. Ik hou er nu over op, dit is echt zo zonde van mijn energie...
Kom op mensen! Dit geloven we toch niet (meer)? Al die verschillende leugens en het gebrek aan empathie van TS. Dit is gewoon trollen en lekker stoken in optima forma
Pfff wij zijn even oud maar sorry als ik dit zo lees ben je vreselijk onvolwassen. Snap er niks van dat je je kindje zo ' weg doet'. Zo sneu....deze tijd krijg je nooit meer terug! En na school gaat het heus niet allemaal mkkelijker hoor! Dat hele vakantie verhaal is iets waar 16 jarige zich druk om maken....kom op meid! Word volwassen en zorg vor je kidS!