help vakantie

Discussie in 'De lounge' gestart door Ruby1987, 27 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Hij vind dat helemaal niet leuk en sprak me r ook op aan waarna ik zei dat ik niet meer zou gaan

2. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Maar begrijp ik het dan goed dat jouw ex, met wie je 8 jaar een relatie hebt gehad, een vakantie voor jullie samen heeft geboekt? En dat je niet op vakantie zou gaan omdat je meer gelooft in je huidige relatie waarin je vriend is vreemdgegaan nog geen half jaar geleden?

3. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Nee, ik bedoelde dat omdat je vriend vreemd ging, ging je akkoord met een vakantie, terwijl je ook wist dat die gewone vriend meer wilde.
    Je wist tenslotte "al tijden dat x gek op je was"... dus of je bent gewoon een beetje (heel erg) naief, of het was gewoon een wraakactie aan het adres van je echte vriend.

Al met al blijf ik het een bijzonder verhaal vinden ... zelfs een beetje dom omdat je had kunnen weten dat er een achterliggende agenda bij je gewone vriend zou zijn.

4. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
    Weet hij ook dat je 2 weken geleden nog met x gezoend hebt?

5. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Nou meid dan blijf lekker thuis, misschien wel zuur voor je maar wel beter voor je relatie dan.
    Als je zo blij bent dat het nu weer zo goed tussen jullie gaat, dan is dat toch veel meer waard?

6. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    Nee ik heb 8 jaar een relatie met G en heb 2 kinderen met hem. Hij is vreemd gegaan en heeft dus sex gehad met een ander waarvan die meid zei dat ze zwanger was terwijl dat een leugen is maar al die 6 maanden kon ik hem niet los laten maar ook niet met hem zijn en confronteerde hem dagelijks met alles. Sinds het uit is dat ze heeft gelogen gaat het nu super goed tussen ons. Natuurlijk eerst hele gesprekken gehad want het is niet niks.

X is een gewone vriend van me waarmee ik goed kan opschieten me mee uit eten nam en we deden vaak leuke dingen maar als ik denk aan sex met hem vind ik het gewoon vies zou echt niet verder met hem kunnen. Door een weddenschap gewonne te hebben mocht ik kiezen of ik een zonvakantie wou, een vakantie huisje bij het strand of preston palace. Ik ging vroeger met mn ouders minstens 3 keer per jaar naar het buitenland en ben nu bijna 3 jaar niet meer geweest. Leek me leuk als gewone vrienden maar helaas bekende hij dat hij toch echt verder met me wou gaan.

Door dat het kind in september geboren zou worden en ik die 6 maanden al in gedachte zag hoe hij bij haar bevalling zou zijn enzo had ik dus ingestemd in de vakantie maar toen zei hij nog niet eens dat hij meer dan vrienden wou maar toch nu echt wel sex enzo wou.

Als de vakantie niet geannuleer kon worden zouden we als normale vrienden gaan. Het is een jongen die veel respect voor me heeft en niks tegen mijn zin in doet en ik zou hem dan helpen aan een leuke meid. Maar hij kan beter met iemand anders op vakantie gaan.

Het gaat nu zo goed tussen G en mij en dat wil ik niet kwijt. Ben bang dat als ik wel zou gaan het onze relatie zou verpesten.

7. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    Klopt:) zei ik ook al in het derde berichtje dat hij maar met iemand anders moet gaan.

8. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    raar verhaal, kan der niets van bakken, behalve dat ik vind dat je zo niet met elkaar omgaat,

9. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    #29 Ruby1987, 27 mei 2013
    Laatst bewerkt: 27 mei 2013
    Nee en ga het ook echt niet vertellen. Hij heeft ook wel eens dingen gedaan die niet horen. En het zoenen was eenmalig want achteraf voelde ik me heeel vies dat ik die vriend van me had gezoend. Ik dacht miss als ik hem zoen dan verdwijnt dat maar ik voel me nog viezer.

Ik wist toen nog niet dat het een leugen was van die meid dat ze zwanger was en ik ging verder met mijn leven.

10. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ik lees hier een slechte soap zeg...

Ik zou als ik jou was eerst even naar jezelf gaan kijken voor je gaat kijken hoe met G en X...

En eerlijkheid duurt het langst meid, hoezo die zoen niet vertellen? is eerlijkheid niet de basis van een relatie?

11. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    Ik heb ergere dingen gedaan en die ga ik ook niet opbiechten. Veel erger zelfs en ik weet dat als ik dat zou vertellen hem kwijt zou raken.

12. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Inderdaad een stevige relatie met een vaste basis ... ;)

13. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Nou vraag me af of je relatie wel 'geldige' rede heeft.. als je zoveel dingen al niet eerlijk kan vertellen...

Succes

14. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    Daarom hebben wij ook niet de makkelijkste relatie gehad tot nu toe met vallen en opstaan.

Nee wij voldoen niet aan het ideaal plaatje volgens de meeste: samen een huis, alle twee een topbaan en getrouwd en dan pas de kids

Wel wat ik zei is dat het nu t uit is gekomen dat ze liegt het beter dan ooit gaat en daarom wil ik het verleden afsluiten en alles achter ons laten en gewoon onze relatie een nieuw leven inblazen.

15. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Waaaat?! :$:( Doh...

*gaat op handen zitten*

Arme kinderen.

16. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Alles weten maakt niet gelukkig in dit geval. Ik neem aan dat je die dingen gedaan hebt in de tijd dat het ´over´ was?
    Ik hoop alleen dat het nooit uitkomt dan.

17. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere

Klopt dat zeker. Als het aan mij had gelegen had ik ook nooit zo met hem geleefd en zulke dingen gedaan marja dat vind ik weer allemaal te prive:)

18. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Ooh maar een ideaal plaatje ben k ook niet hoor...

Maar vind eerlijkheid toch t belangrijkste... das toch wel een bepaalde basis die een goede relatie zou moeten hebben.

Maar daarom succes.. ik hoop dat je er uit komt.
    Lijkt me een lastige situatie..

19. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    Ik denk dat sommige mannen eerst het een en ander mee moeten maken voor ze voor de 100 procent voor 1 vrouw kunnen gaan en als ze dat hebben meegemaakt dat ze weten wat ze hebben en volwassner worden.

Het voelt alsof wij zo een punt hebben gehad met een gelogen zwangerschap en dat het nu achter de rug is en we er samen helemaal voor willen gaan. Het is altijd kijken hoe het gaat lopen natuurlijk maar ik merk ook verschil van voor die gelogen zwangerschap en nu en dat is veel hechter.

20. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Tjsa... ik volg je al wat langer nu op dit forum. ik sta regelmatig te kijken over hoe of wat. Ik heb ook echt geen perfect leventje, maar misschien zou je je gewoon wat meer op je kinderen moeten focussen ipv op die mannen. Als ik het goed begreep heb je toch gewoon al die tijd een relatie gehad met G? Ik kan me ook niet voorstellen dat je zomaar je kinderen bij je moeder 'dumpt' om lekker met een vriend op vakantie te gaan.

Deel Deze Pagina