help vakantie

Discussie in 'De lounge' gestart door Ruby1987, 27 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Het is net of ik een verhaaltje lees van een 12 jarige.. alleen dan zijn jullie volwassen en zijn er kindjes in het spel!

Was jij ook niet dat meisje die geen band met haar jongste kindje had door je vriend en dat je jongste bij je (ex) schoonouders woonde?

2. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Die regel geldt ook zeker voor vrouwen ...

Weet je, ik hoor alleen maar wat hij allemaal heeft gedaan. Jullie zijn geen van beiden (en het spijt me op voorhand) erg volwassen bezig.

Maar misschien begrijp ik jullie relatie niet. Het hele vakantie verhaal klinkt al heel raar, lijkt wel een soort van driehoeksverhouding. Je hebt wel met die "gewone vriend" gezoend (toen jullie al blijkbaar op de beterende hand waren samen), maar je vertelt dat niet.

Ben blij dat ik een erg burgertruttige relatie heb dan ;)

3. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Ik ben het daar mee oneens ik vind dat je als ouders nog best wel een keer een weekendje of een week op vakantie kan zonder kids en dumpen doe ik zeker niet en mijn moeder daar hebben mijn kids het altijd leuk en zijn er gewend.

Ik vind dat dat ook niet geheel klopt want er is er niet 1 maar 2 zijn verantwoordelijk voor de kids. Dus zowiezo heb je dan als hij geen huis heeft contact met de vader van je kids omdat hij toch de helft van de verantwoordelijkheid moet nemen. Het hing er tussen in we hadden niet echt een relatie maar wel de gevoelens voor elkaar maar het werd te gecompliceerd.

Mijn kinderen krijgen verder genoeg liefde en aandacht hoor.

4. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

t feit dat je je zo aangevallen voelt zegt toch genoeg...

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nou volgens mij gaat het bij jou niet om een weekje of een weekendje, 1 van die twee zit zover ik begrijp sowieso al constant bij je (ex?) schoonmoeder..

Maar goed meid, ik wens je veel succes. Ik heb er weinig vertrouwen in maar dat is helemaal jullie ding natuurlijk. Hoop alleen maar dat de kinderen hier niet al te veel van mee hoeven te krijgen.

6. Laurie1

Laurie1 Niet meer actief

Hier zeg je dat het kind in januari geboren werd. Nu weer een kind maar dit keer in september?

financieel en zorg kindje van een ander
    Hey,

Ik wil niet in detail treden verder over dit verhaal. De situatie:
    Ik heb een relatie van 6 jaar met mijn vriend. We hebben een kindje van 2 jaar en 4 maanden en een kleine van 3 maanden. Nu verwacht hij midden januari nog een kindje. Natuurlijk is de situatie voor mij heel naar (geweest). Maar we hebben gekozen na hele lange gesprekken dat we wel bij elkaar blijven en ons er doorheen slaan. Nu is hij niet zo een man die zijn kinderen in de steek laat en tenslotte kan het kindje er niks aan doen en zullen we het kindje hier regelmatig in huis nemen en word ik dus stiefmoeder. Het voelt voor mij toch wel iets waar ik me een beetje op wil voorbereiden. Mijn vriend is net ontslagen wegens te weinig werk en is hard bezig met een uitkering aanvragen. Momenteel betaal ik dus alles. Het huis de benodigdheden voor onze kids en geef ik hem wat geld hij doet daarvoor weer wat in het huishouden en de kids voor en na de opvang en ik ga naar school. Nu vraag ik me af wat als zijn kleine er bij komt. Als die snachts huilt moet ik er dan ook voor opstaan. Als heteen schone luier moet moet ik er dan ook voor zorgen? Enz. Hoe financieel. Moet hij gewoon een bedrag per maand aan me geven en ik de spullen inslaan wat ik nu ook doe maar met mijn geld dan. Moet ik ook af en toe wat kleertjes voor haar kopen? Enz. Ook huishoudelijke taken zouden er extra bij komen. Natuurlijk ga ik het hier ook met mijn vriend nog uitgebreid over hebben. Ik vraag me gewoon af naar ervaringen.

Ik vraag me af naar hoe jullie het doen en welke afspraken jullie hebben gemaakt, waar op hebben gelet, waar tegen aan gelopen enz.

Iig bedankt

7. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    Ja mijn jongste woont bij mijn schoonmoeder ik ga full time naar school en heb mijn huishouden daarnaast ging het niet goed want mijn vriend waar het toen niet goed mee ging met de relatie liet eigelijk de 2 kinderen aan mij over.

Als het te veel is en je weet dat dan is dat zeker niet dumpen. Liever 2 kids die op en top goed worden verzorgd dan 2 kids die niet de volle aandacht krijgen die ze verdienen.

Alsnog vind ik niet dat als mensen me niet persoonlijk kennen ze mogen spreken ervan dat ik mijn kinderen dump dat vind ik meer dan over de streep en zeg ik ook niet over andere en hun kids.

8. Minerva

Minerva Niet meer actief

Oh, oh, oh, oh, oh...... ;)

Wat heb je er weer een drama van gemaakt, meid. Lekker vaag ook allemaal. Ik weet zo even geen goed advies in deze situatie, behalve: zoek het lekker met elkaar uit. Zoals ik het bekijk, ziet het ziet er een beetje uit dat je zelf een grote vinger in de pap hebt gehad bij het laten ontstaan van deze situatie.

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Nou ik kan dat helemaal begrijpen hoor dat je ze weg brengt omdat je ze niet genoeg aandacht kunt geven oid, maar dan kies je er toch niet voor om dan nog met een vriend een week naar Turkije te gaan? Ga dan wat leuks doen met je kleine jongen of jongens.

10. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Dit dus....

11. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Dan vraag ik me af of je wel in het belang van de kinderen hebt gehandeld..
    Heb je je ooit afgevraagd hoe je kinderen zich straks daarbij voelen? Als ze horen dat de 1 wel mocht blijven,en de ander niet?

Altijd en overal horen je kindjes op 1 te staan. Goede relatie of niet.
    Ik denk dat je zicht op de realiteit echt afwijkt van het (gezonde) standaard. Sorry als ik daarmee kwets,maar dit is toch zeker geen gezonde situatie.
    Ik hoop echt dat je kindjes hier ongeschonden doorheen komen..
    En voor jou : Ga eens aan jezelf en de kindjes denken,laat die mannen voor wat ze zijn!

12. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere

Ja dat was van een andere vrouw en zijn beste vriend kreeg een kind van die vrouw

Dus 2 verschillende vrouwen de ene heeft haar kind maar is het kind van zijn beste vriend en de ander heeft gelogen. Hoop dat het duidelijker is

13. Minerva

Minerva Niet meer actief

Mwoah... dit vind ik toch wel een dooddoener.

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    ? Dus nog 1 vrouw die een potentieel kind van hem zou kunnen hebben gehad?

15. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    Ik had met hem gezoend toen het nog niet bekend was dus toen ik er nog in stond dat ik nooit met mijn vriend meer een echte serieuze relatie kon hebben.

16. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Haha ja ben k goed in ;)

Nog eentje? Iedereen heeft recht op zijn eigen ellende.

Ok serieus... Ik las hier verder op dat je die vakantie moet laten schieten en je je zou moeten focussen op je relatie met G...

Denk dat dat t beste is ja...

17. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    Ik ben elk weekend bij mijn jongste en doe veel leuke dingen met de oudste binnen kort gaan we met t hele gezin naar artis maar dat gaat zeker niet ten koste van leuke dingen doen met hun

18. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    Dank je:) dit ga ik ook doen ook

19. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    Over een jaar wanneer ik klaar ben met mijn opleiding neem ik mijn jongste terug. Gaat de oudste naar school en kan ik lekker veel leuke dingen doen met de jongste en een goede band opbouwen.

20. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Ik hoop dat dat dan nog zo simpel gaat zoals jij het zelf beschrijft.

Deel Deze Pagina